اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:

بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازداریم

بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازداریم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازمند هستیم و از این رو است که در شهادت شهید بهشتی به تحقیق و تعمیق تفکر این شهید بزرگوار می‌پردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی شامگاه روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهید هفت تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام(ره) در گرگان اظهار کرد: شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم شهید شد و امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر به مانیفست فکری او که مبانی حکمرانی علمی بود نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازمند هستیم و از این رو است که در شهادت شهید بهشتی به تحقیق و تعمیق تفکر  این شهید بزرگوار می پردازیم.

,

حجت الاسلام احمدی افزود: اوایل انقلاب و دهه ۶۰ آنچیزی که باعث شد غضب دشمن شد عمق اندیشه شهید بهشتی بود و  هر کسی به کاروان تفکر شهید بهشتی بپیوند دشمن عصبانی می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در ششم تیر سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری بود و خدا به این سلاله اهل البیت(ع) عمر مجدد داد تا سکان هدایت جامعه را بر دست بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه