اخبار داغ

به پاس‌داشت دهه‌ تولید و تجارت؛

مدول دوّم تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهرک صنعتی شهرکرد در چهارمحال‌وبختیاری به بهره‌برداری رسید

مدول دوّم تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهرک صنعتی شهرکرد در چهارمحال‌وبختیاری به بهره‌برداری رسید
در دهه‌ تولید و تجارت و با حضور عضو هیئت‌مدیره‌ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ مدول دوّم تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهرک صنعتی شهرکرد با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اعلام این خبر، گفت: با توجّه به بحرانِ کم‌آبی، این پروژه‌ی مهمّ زیست‌محیطی به‌منظور استفاده از آب‌های خاکستری و جهت کنترل شرایط موجود با تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب، با ظرفیت ۶۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

حمیدرضا فلّاح افزود: در همین راستا در آیین دیگری در شهرستان بروجن؛ عملیات احداث مدول دوّم تصفیه‌خانه‌ی شهرک صنعتی بروجن با اعتبار اوّلیه‌ ۱۸۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز آغاز شد که ان‌شاءالله پس از اتمام عملیات اجرایی، به افزایش بازدهی و بهبود فرآیند تصفیه‌خانه‌ی مذکور منجر می‌شود.  

وی اظهار داشت: به پاس‌داشت دهه‌ تولید و تجارت؛ با اعتبار اوّلیّه‌ی ۳۶۵ میلیارد ریال، عملیات اجرایی برای ایجاد فاز ۴ شهرک صنعتی بروجن در زمینی به وسعت ۲۰۰ هکتار آغاز شد که پس از فرجام، مجموع مساحت شهرک صنعتی بروجن به  ۴۸۴ هکتار افزایش می‌یابد. 

گفتنی است ۳۲ شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوّب در استان چهارمحال‌وبختیاری استقرار دارند که در حال حاضر زمینه‌ واگذاری زمین به متقاضیان در ۲۲ شهرک و ناحیه‌ صنعتی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی، خدماتی و صنفی، فراهم است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه