اخبار داغ

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه خبر داد؛

کرمانشاه میزبان مسابقات قهرمانی کشور "هارد اندرو"/ ۸۰ ورزشکار در این مسابقات رقابت می‌کنند

کرمانشاه میزبان مسابقات قهرمانی کشور "هارد اندرو"/ ۸۰ ورزشکار در این مسابقات رقابت می‌کنند
محمدجواد کرانی گفت: مسابقات قهرمانی کشور هارد اندرو در راند دوم در شهرستان کنگاور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد کرانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کشور هارد اندرو در راند دوم با حضور ۸۰ ورزشکار در کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه افزود: در این مسابقات شرکت کنندگانی از چندین استان کشور از جمله کرمانشاه، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، هرمزگان، زنجان، گیلان، خراسان رضوی، قزوین، منطقا آزاد ارس و مازندران حضور دارند.

وی گفت: این مسابقات با نظارت کمیته فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۰ صبح در پیست موتورسواری کوهستانی شهرستان کنگاور برگزار می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: تیم استان کرمانشاه با 6 ورزشکار موتورسوار در این مسابقات حضور می یابد و ورزشکاران در سه کلاس E۱.E۲.E۳ با طی مسافت چند کیلومتری با هم به رقابت می پردازد.

کرانی افزود: استان کرمانشاه اولین بار است که میزبان این مسابقات شده و شهرستان کنگاور با توجه به شرایطی که داشت برای میزبانی انتخاب شد.

وی گفت: مسابقات رقابت‌های قهرمانی کشور هارد اندرو در راند دوم با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و تماشای آن برای عموم علاقه مندان رایگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه