اخبار داغ

پرداخت بدهی‌های میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری یاسوج چه سرانجامی پیدا کرد؟/ شهردار شفاف‌سازی کند

پرداخت بدهی‌های میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری یاسوج چه سرانجامی پیدا کرد؟/ شهردار شفاف‌سازی کند
پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی به شهرداری یاسوج ظرفیت مهمی برای رشد و توسعه شهر در شرایط نبود اعتبارات است و در این راستا شهردار باید نسبت به این موضوع اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امروزه عوارض شهرداری به منظورهای مختلف از شهروندان دریافت می شود، این عوارض می تواند در بخش های مختلف شهری از جمله ساخت و سازها، توسعه امکانات شهر، توجه به زیرساخت‌ها و همچنین رفع معضلات و توجه به مطالبات مردم دریافت و هزینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عوارض دارای بخش ها و قسمت های مختلفی است که با دریافت آن می توان خدمت رسانی مطلوب تر و کامل تری به شهروندان داشت و امورات شهری به نحوی صحیح تر دنبال می شود.

,

این روزها شهر یاسوج که نام پایتخت طبیعت ایران را یدک می کشد نیازمند توجه بیش از پیش است تا مشکلاتی همچون رکود در برخی پروژه های شهری، نقص زیرساخت ها دیده نشود و از طرفی رضایت شهروندان از طریق خدمت رسانی با توسعه امکانات شهری افزایش پیدا کند یکی از راه های ادامه توسعه این پروژه ها در صورت نبود اعتبار دریافت عوارض است، در این راستا تعطیلات پیش روی تابستان بهترین زمان برای توجه به درآمد زایی و همچنین دریافت عوارض  قانونی از مسافران است.

,

موضوعی دیگر که از ماه های گذشته تا امروز شهردار یاسوج بر روی آن  تاکید داشت بدهی های دستگاه های اجرایی به شهرداری است، این مطالبات که از آن با عنوان مطالبات 200 میلیاردی نام برده می شود درصورت پرداخت آن کمک فراونی در رشد و توسعه شهر و رفع کمبود اعتباراتی می تواند داشته باشد.

,

در این راستا شهردار شهر یاسوج باید در خصوص اینکه کدام دستگاه این بدهی ها را دارد شفاف سازی  داشته باشد و اینکه برای برای پرداخت مطالبات شهرداری کدام پیگیری ها صورت گرفته است و آیا دستگاه‌ها نسبت به پرداخت این بدهی ها بی توجه هستند و اگر بی توجهی صورت گرفته باشد تا چه اندازه در روند خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اختلال و وقفه ایجاد کرده است؟ 

گفتنی است شهر یاسوج به عنوان مرکز و پیشانی استان است و  این شهر با دارا بودن جاذبه های  طبیعی و گردشگری و توسعه امکانات در بخش های مختلف  محل حضور مسافران و همچنین مردم دیگر نقاط استان است بنابراین توسعه امکانات و زیرساخت ها و همچنین رفع معضلات شهری باید در دستور کار مدیران شهری و در رأس شهردار شهر یاسوج باشد در همین راستا  پیگیری و پرداخت بدهی های دستگاه های اجرایی به شهرداری می تواند نقش مهمی در رشد و توسعه شهر داشته باشد.

,
,
,

لازم به ذکر است این پایگاه خبری در نوبت های گذشته این موضوع را مورد پیگیری رسانه ای قرار داد اما تا امروز اقدامی در این خصوص مشاهده نشده است(سابقه خبر را اینجا بخوانید)

,  اینجا,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه