اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ژست حقوق بشری آمریکایی‌های تروریست، طنز است

ژست حقوق بشری آمریکایی‌های تروریست، طنز است
نوش‌آبادی گفت: حقوق بشر مورد نظر آمریکا یک طنز است و امروز با تببین و روشنگری، باید جوانان با جنایات آمریکا آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص هفته حقوق بشر آمریکایی با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در دنیا هستند به خبرنگار ما گفت: خوی آمریکا، تجاوز و لشگرکشی بوده و این امر موجب شده تا هیئت حاکمه آمریکایی به صراحت، رهبری دنیا در سه حوزه نظامی، سیاسی و اقتصادی را از آن خود بداند و بر همین اساس  با انقلاب اسلامی ایران به خصومت بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حسین نوش‌آبادی به مسئله برجام گریزی زد  و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «ما به آمریکا هیچگاه اعتماد نداریم» افزود: آمریکا یک طرفه و بدون دادن هیچ‌گونه هزینه به راحتی از برجام خارج شد و با فشار به اروپایی‌ها انها را برای خروج ترغیب میکرد این در حالی بود که آنها مدعی بودند با خروج از برجام کار درستی کار انجام انجام دادند.

,

وی حقوق بشر مورد نظر آمریکا را یک طنز دانست و افزود: خود اروپایی نیز بر این باورند که در صورت توافق جدید معلوم نیست آمریکا تعهدات خود را اجرایی کند بر سر تعهد خود بایستد.

,

نماینده مردم«ورامین، پیشوا و قرچک» در خانه ملت خاطرنشان کرد: امروز با تببین و روشنگری، جوانان ما باید با جنایات آمریکا آشنا شوند چرا که در قوانین خودشان رهبری جهان را از آن خود می‌داند و‌برای سلطه بر جهان برنامه ریزی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه