اخبار داغ

دستور ویژه وزیر نیرو برای محرومیت‌زدایی در حوزه آب روستایی کهگیلویه‌وبویراحمد

دستور ویژه وزیر نیرو برای محرومیت‌زدایی در حوزه آب روستایی کهگیلویه‌وبویراحمد
وزیر نیرو برای محرومیت‌زدایی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در حوزه آب دستورات ویژه‌ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران عامل آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان به دعوت وزیر نیرو با حضور در ساختمان وزارت نیرو با محرابیان دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این دیدار برای بررسی وضعیت منابع آب کهگیلویه و بویراحمد، تشریح وضعیت پروژه های آبرسانی، چالش ها، کمبودها و خواسته های مردم استان از وزارت نیرو برگزار شد.

,

اسفندیار برخه در تشریح جزئیات این جلسه گفت: یکی‌ از موضوعات مهم مورد بررسی در این دیدار، اعتبارات پروژه های محرومیت زدایی بود.

,

مدیرعامل آبفا استان گفت: بودجه ما از اعتبارات محرومیت زدایی ۲۰۸ میلیارد تومان بود که در بازرسی و بررسی های کارشناسان وزارت نیرو از بُعد عملکردی در جایگاه دوم کشوری قرار گرفتیم. در ۲۰ روز‌‌ ۲۴ میلیارد تومان کار و جذب شد و این در کشور کم‌نظیر بود.

,

برخه گفت: بیان مناسب عملکرد ما در حوزه پروژه های آب روستایی توسط استاندار استان، موجب شد اعتبار محرومیت زدایی استان در بحث آب به ۶۱۰ میلیارد تومان افرایش پیدا کند.

,

وی ادامه داد: دکتر محرابیان پس از استماع گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت های صورت گرفته در حوزه آب و به جهت توسعه خدمات رسانی در حوزه آبرسانی روستایی برای مناطق محروم استان دستور افزایش ۳۲۶ میلیارد تومانی اعتبارات استان در این بخش را صادر کرد. اکنون با نگاه ویژه دولت سیزدهم به رفع محرومیت زدایی از چهره کشور، اعتبارات محرومیت زدایی در حوزه آب استان به ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه