اخبار داغ

به همت جهادگران بسیج سازندگی؛

منزل ۱۷نیازمند "کمیز رودان" در کهگیلویه‌وبویراحمد ایزوگام‌ و مرمت شد/ ۲۳خانه این روستا در لیست خدمت

منزل ۱۷نیازمند "کمیز رودان" در کهگیلویه‌وبویراحمد ایزوگام‌ و مرمت شد/ ۲۳خانه این روستا در لیست خدمت
مسئول بسیج سازندگی رودان گفت: جهادگران گروه جهادی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان، اقدام به ایزوگام کاری و مرمت ۱۷منزل مسکونی با هدف رفع محرومیت در مناطق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ماهری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز؛ اظهار کرد: خوشحالیم که با حمایت آستان قدس رضوی و خادمین امام رضا(ع) در شهرستان، ایزوگام و مرمت منزل ۴۰خانواده نیازمندان کمیز رودان که تحت پوشش هیچ نهادی نبوده اند را شروع کرده و تاکنون ۱۷منزل به همت گروه جهادی حضرت ابوالفضل(ع) را به پایان رساندند.

ماهری با اشاره به اینکه بیش از ۵هزار خانواده نیازمند تحت حمایت گروه های جهادی سطح شهرستان می‌باشند، افزود: تمام تلاش جهادگران این گروه، حمایت از خانواده‌های نیازمند می‌باشد و رفع سایه محرومیت، تلاش می‌شود تا نیازهای موردی آنان نیز رفع شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان با اشاره به آیات و روایات یادآور شد: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)، ارزش و ثواب فراوانی دارد. در قرآن کریم آمده است: «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ»؛ خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد. و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به یکدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

ماهری برآورد مالی ایزوگام این منازل را ۶۸۰میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: به صورت کلی تا کنون ایزوگام، مرمت و بازسازی منازل نیازمندان روستای کمیز با ۴۰درصد پیشرفت همراه بوده است و ۶۰درصد دیگر تا پایان ماه انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: گروه های جهادی مختلف در همه مناطق شهرستان برای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان به میدان آمده‌اند و تاکنون از ماه مبارک رمضان بیش ۶هزار بسته معیشتی در مناطق مختلف توزیع شده است.

ماهری خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی رودان با حمایت مردم در زمینه های اعزام گروه های جهادی پزشکی‌، دامپزشکی، علمی، فرهنگی در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه