اخبار داغ

کارگردان نمایش:

هنرمندان البرز در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان درخشیدند/ اتاق سفید؛ ۱ نمایش و ۳ جایزه!

هنرمندان البرز در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان درخشیدند/ اتاق سفید؛ ۱ نمایش و ۳ جایزه!
مهسا جعفری گفت: نمایش اتاق سفید به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مهسا جعفری و مسعود هاشمی‌نژاد در بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در سه بخش حائز رتبه برتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریکنمایش "اتاق سفید" به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مهسا جعفری و مسعود هاشمی نژاد در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان در سه بخش نمایشنامه نویسی، کارگردانی و طراح لباس حائز رتبه برتر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, نمایش "اتاق سفید" به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مهسا جعفری و مسعود هاشمی نژاد در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان در سه بخش نمایشنامه نویسی، کارگردانی و طراح لباس حائز رتبه برتر شد., نمایش "اتاق سفید" به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مهسا جعفری و مسعود هاشمی نژاد در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان در سه بخش نمایشنامه نویسی، کارگردانی و طراح لباس حائز رتبه برتر شد.,
مهسا جعفری کارگردان نمایش "اتاق سفید" در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: خدا را شاکرم که باز هم  تئاتر ما با حضور در جشنواره خوش درخشید و توانست در بخش های بسیاری به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شود.
,
 
,
وی ادامه داد: نمایش ما کاری گروتسک است که در یک بستر فانتزی روایت شده و رویکردی جدید نسبت به مقوله عشق و مرگ دارد.
,
 
,
جعفری افزود: هنرمندان بزرگی در این کار کنار ما هستند که در رشته خودشان تئاتر جزء بهترین ها هستند، طراح لباس و صحنه سمانه احمدی مطلق، طراح نور رضا خضرایی شاد، طراح پوستر و گرافیک اشکان قازانچایی، عکاسان اثر رضا جاویدی، مهدی معصومی و مهدی کرم بخش هستند و در این مدت همراه ما بودند تا این کار نتیجه بهتری داشته باشد.
,
 
,
جعفری با اشاره به اینکه هنرمندان تئاتر عاشق حرفه خود هستند، گفت: این قشر جامعه به سختی آثارشان را روی صحنه می برند خصوصاً در شهرستان ها بخش زیادی از تئاتر دلی است و عواید مالی زیادی ندارد و این تایمی که ما برای تئاتر می گذاریم اگر بر روی کار دیگری بگذاریم قطعاً درآمد بسیار بیشتری دارد.

وی به مهمترین مشکل هنرمندان تئاتر استان اشاره کرد و گفت: تئاتر البرز به مردم معرفی نشده و بسیاری از افراد از وجود تئاتر شهر کرج مطلع نیستند و برای دیدن هنر نمایش به پایتخت مراجعه می کنند.

این هنرمند در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم اتفاق های خوبی برای تئاتر کرج رخ دهد و ما شاهد پیشرفت استعداد های استان باشیم واقعا حس می کنم که در حق تئاتر البرز کم لطفی شده و خیلی از بچه های با استعداد و پرتلاش ما نادیده گرفته می شوند.
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,

 
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه