اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام مطرح کرد؛

آمریکا محور شرارت ها در دنیا / شهید بهشتی یک الگوی بین المللی است

آمریکا محور شرارت ها در دنیا / شهید بهشتی یک الگوی بین المللی است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: آمریکا محور شرارت ها در دنیا است و در نقاط مختلف جنایت های بیشماری را انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم شهدای هفتم تیر که صبح امروز (۷ تیرماه) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) در یک شرایط حساس در مقابل استکبار ایستاد و مقدمه شکست قدرت های بزرگ را فراهم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: یکی از نکات مهم در خصوص امام خمینی (ره) گفتمان امام است که انقلاب اسلامی را رقم زد.

,

سردار شاکرمی در ادامه افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دنیا درگیر تفکرات مارکسیستی و چپ گرایانه بود که گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل استکبار شکل گرفت.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام خاطرنشان کرد: ریشه دشمنی با آمریکایی ها را باید در خود آمریکا جستجو کرد که آن ها به دنبال براندازی حکومت ها هستند و در این راه انواع جنایت ها را مرکتب شده اند.

,

وی یادآور شد: آن ها می خواستند بر شریان های انتقال انرژی متمرکز شده و آن را در اختیار خود داشته باشند و با انواع جنایت ها به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند، اما گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل آن ها ایستاد و نقشه های آن ها را باطل ساخت.

,

سردار شاکرمی با اشاره به جنایت های آمریکا در منطقه گفت: آمریکایی ها در کشورهای منطقه مانند سوریه جنایات مختلفی را مرتکب شده و جنگ های نیابتی را با گروههایی مانند داعش انجام داده که وحشیانه ترین فجایع انسانی را مرتکب شده است، اما با همکاری بنگاه های رسانه‌ای سعی در سرکوب آن دارند که ما باید جنایت های آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

,

وی بیان داشت: آمریکا و همدستانش یک جنگ نیابتی و فرسایشی در ابعاد گسترده برای هشت سال به ما تحمیل کرد ولی ما از نقطه صفر به برابر و امروز به جایگاهی رسیدیم که دشمن توان مقابله با تجهیزات دفاعی و امنیتی ما ندارد.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در ادامه گفت: جبهه استکبار امروز در جنگ های نیابتی برای ناامنی و برداشتن هویت اسلامی از طریق فضای مجازی  تلاش می کند.

,

وی اظهار کرد: تحت تاثیر گفتمان امام خمینی (ره)، امروز در عرصه های مختلف به خصوص فضای مجازی عرصه بر رژیم غاصب صهیونیستی تنگ شده است.

,

سردار شاکرمی با اشاره به شخصیت شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی در تزار انقلاب اسلامی بود و با مطالعه آثار این شهید بزرگوار می توان به جایگاه والای وی پی برد.

,

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی هیچ گاه عقب نشینی نکرد گفت: شهید بهشتی هیچ گاه برای مطالبه حق مردم عقب ننشست و مدافع مردم بود و دستگاه قضایی را تراز انقلاب اسلامی تشکیل داد و امروز راه را به ما نشان داد.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام عنوان داشت: شهید بهشتی یک شخصیت جهانی بود که گفتمان امام و انقلاب اسلامی را پیاده سازی کرده و در راه رسیدن به اعتلای انقلاب اسلامی به شهادت رسید که شهادت وی نشان دهنده عجز دشمنان و چراغ راهی برای ماست تا از موقف گاهها عبور کنیم.

,

سردار شاکرمی در ادامه گفت: امروز جریان های مختلف در داخل و خارج از کشور به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی و زدودن فرهنگ اسلامی ما هستند و در این راه از انواع روش ها وعملیات روانی استفاده می کنند که باید مراقب این گونه تحرکات باشیم.

,

وی در ادامه گفت: امروز با وجود اینکه مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند اما پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و در این راه فرزندانشان را تقدیم آرمان های  انقلاب اسلامی کرده و در نقاط مختلف کشور فهم نگاه والایی نسبت به مسائل دارند و با وجود اینکه مشکلات هست اما پای نظام اسلامی هستند و دنبال توسعه در همه مولفه ها نیز هستند، چون نظام اسلامی متعلق به مردم است.

,

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام  تصریح کرد: امروز دشمنان از هر فرصتی به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما  گستره انقلاب اسلامی از مرزها فراتر رفته و در سطح دنیا توسعه یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه