اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

ایران پاسخ دندان‌شکنی به قطعنامه ضدایرانی آژانس بدهد

ایران پاسخ دندان‌شکنی به قطعنامه ضدایرانی آژانس بدهد
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه ایران باید پاسخ دندان‌شکنی به قطعنامه ضدایرانی آژانس بدهد، گفت: حُسن نیت ایران مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را دچار تناقض کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران اظهار کرد: مواضع ایران در قابل این قطعنامه ظالمانه کاملاً مشخص است و بعد از غیرفعال کردن دوربین‌های آژانس انتظار می‌رود ایران پاسخ قاطعانه‌تری هم بدهد و آن خروج از «ان.پی.تی» است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: بایدن از زمان روی کار آمدن دنیال فشار حداکثری به ایران بوده و در این راستا علاوه بر تحریم ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فشار می‌آورد تا علیه ایران قطعنامه صادر کند و این موضوع نشان می‌دهد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک سازمان کاملاً سیاسی است.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین‌الملل در پاسخ به این سوال که سفر گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سرزمین‌های اشغالی را در قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چقدر دخیل می‌دانید؟ یادآور شد: آمریکا و برخی دولت‌های مرتجع منطقه به شدت دنبال محدود کردن برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای اسران هستند و در این راه به هر ترفندی متوسل می‌شوند.
,
 
,
ابوالفتح متذکر شد: سفر گروسی به سرزمین‌های اشغالی نشان داد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قائل به منطق نبوده و با زور اهداف خود را پیش می‌برد و در حالی که رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین توجهی به دنیا نداشته و دارای کلاهک هسته‌ای است آژانس به جای پاسخگو کردن این رژیم از آن حرف‌شنوی دارد!
,
 
,
وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها با حمایت از رژیم صهیونیستی قصد داشتند ایران را در دنیا محدود کنند، اما نه‌تنها به شکست رسیده‌اند، بلکه ایران روز به روز قدرتمندتر بوده و به ابرقدرت دنیا و منطقه تبدیل شده است.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین‌الملل تبیین کرد: در تاریخ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هیچ‌کشوری مانند ایران با این سازمان همکاری نداشته، اما حُسن نیت ایران مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را دچار تناقض کرده و باید پاسخ قاطع و روشنی به اقدامات ضدایرانی این سازمان داده شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه