اخبار داغ

رئیس دادگستری دلیجان خبر داد

بازگشت به مدار تولید یک واحد تولیدی در دلیجان با همت دستگاه قضا/ ورود ۵۹۹۴ فقره پرونده به شعب دادسرای دلیجان

بازگشت به مدار تولید یک واحد تولیدی در دلیجان با همت دستگاه قضا/ ورود ۵۹۹۴ فقره پرونده به شعب دادسرای دلیجان
ترابی اظهار کرد: به‌منظور تحقق شعار سال جاری و حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان در دلیجان، پس از اقدامات قضایی و مدیریتی لازم با همکاری فرمانداری، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی(سیمرغ) این شهرستان در روزهای آینده به چرخه تولید باز می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ علیرضا ترابی روز سه‌شنبه همزمان با هفتمین روز از هفته قوه قضاییه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به تدوین و ابلاغ سند تحول قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا در دلیجان به سمت تخصصی شدن، هوشمندسازی و الکترونیکی شدن با هدف افزایش رضایتمندی مردم، تقویت امید و عدالت در جامعه حرکت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

ترابی اظهار کرد: به‌ منظور کاهش اطاله دادرسی و کاهش مراجعه شهروندان به دادگستری، سامانه الکترونیکی دادرسی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

,

وی افزود: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق مردم، شناسایی و پیگیری رفع نقاط حادثه خیز، پیگیری اصلاح پروانه‌های چرای دام، پیگیری رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، الزام واحدهای تولیدی و ایزوگام به رعایت استانداردهای زیست محیطی و اقدامات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز پارسال از سوی نهاد قضایی دلیجان انجام شد.

,

رئیس دادگستری دلیجان گفت: ملاقات حضوری مردم با دادستان و رئیس دادگستری، حضور در مناطق روستایی، مساجد، واحدهای تولیدی و اماکن اجتماعی به منظور راهنمایی حقوقی مردم و معرفی وکلای معاضدتی به خانواده‌های ناتوان از پرداخت هزینه های دادرسی از اقدامات حمایتی این نهاد در دلیجان است.

,

ترابی اظهار کرد: به منظور تحقق شعار سال جاری و حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان در دلیجان، پس از اقدامات قضایی و مدیریتی لازم با همکاری فرمانداری، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی این شهرستان در روزهای آینده به چرخه تولید باز می‌گردد.

,

وی با اشاره به ورود پنج هزار و ۹۹۴ فقره پرونده به شعب دادسرای دلیجان در سال گذشته گفت: پنج هزار و ۸۰۱ فقره پرونده مختومه شد.

,

رئیس دادگستری دلیجان گفت: ۱۹ هزار و ۷۳۵ فقره پرونده قضایی پارسال به شعب دادگاه، دادسرا و شورای حل اختلاف دادگستری این شهرستان وارد شد.

,

ترابی گفت: سرقت، توهین به اشخاص، ضرب و جرح عمدی، تهدید و تصادفات رانندگی بیشترین جرایم ارتکابی این شهرستان در سال گذشته بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه