اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبرداد

کشف ۴۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان/ ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد

کشف ۴۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان/ ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در طول سال منهدم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان از تاریخ یک فروردین تا ۲۸ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: امسال بیش از 466 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حدود یک هزار نفر نفر قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر، و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده اند، ابراز کرد: معتادان بازداشت شده تحویل کمپ های تبصره 2 ماده 16 می شوند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه تا ۲۸ اردیبهشت ماه بیش از 700 مرحله طرح پاکسازی، ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور های مواصلاتی در استان زنجان اجرا شده است، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای اجرای این طرح ها جمع آوری حدود 470 معتاد در سطح استان زنجان و تحویل این معتادان به کمپ‌ها و مراکز درمانی بوده است.

,

وی با بیان اینکه 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در سال منهدم شده است، عنوان کرد: اجرا طرح های پاکسازی، ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور های مواصلاتی نسبت به سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

,

بابایی با اشاره به بازداشت بانوان معتاد و تحویل کمپ های تبصره 2 ماده 16، ادامه داد: امسال 3 خانم معتاد تحویل کمپ های تبصره 2 ماده 16 استان قزوین شده اند.

,

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ۲۴ ساعته جهت دریافت اخبار مرتبط با موادمخدر در خدمت شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار خود را در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر از طریق این سامانه با پلیس مواد مخدر در میان بگذارند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، افزود: معتاد یک بیمار است و در صورتی که شهروندان با سامانه ۱۲۸ تماس بگیرند و در خصوص معتادان متجاهر گزارشاتی را ارائه دهند، معتادان دستگیر و تحویل کمپ ها و مراکز درمانی خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه