اخبار داغ

مسئول کانون نخبگان آفتاب نهان:

تغییر ملک به دلیل اجاره بهای بالا به نوجوانان زیادی آسیب می‌زند/ نیازمند کمک سازمان های متولی مانند اوقاف و شهرداری هستیم

تغییر ملک به دلیل اجاره بهای بالا به نوجوانان زیادی آسیب می‌زند/ نیازمند کمک سازمان های متولی مانند اوقاف و شهرداری هستیم
مسئول کانون نخبگان آفتاب نهان با بیان اینکه تغییر ملک به دلیل اجاره بهای بالا به نوجوانان عضو موسسه آسیب می‌زند گفت: متولی حوزه فرهنگ زیاد است اما کسی مسئولیت حل مشکلات را قبول نمی کند این در حالی است که تامین اجاره بهای ۴ میلیون تومانی برای یک مجموعه خیریه که با کمک های مردمی اداره می شود خیلی سخت است و نیازمند کمک سازمان های متولی مانند اوقاف و شهرداری هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید محمدی در گفتگو با ۸دی، با اشاره به اینکه کانون نخبگان آفتاب نهان در راستای تربیت علمی و پرورشی کودکان و نوجوانان فعالیت دارد اظهار کرد: چهره های شاخص و مؤثری از خروجی های این کانون هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی،,
تحت پوشش قرار دادن ۲۱۰ خانواده در خیریه زیر مجموعه آفتاب نهان
, تحت پوشش قرار دادن ۲۱۰ خانواده در خیریه زیر مجموعه آفتاب نهان,
 
,
مسئول کانون نخبگان آفتاب نهان با بیان اینکه دفتر خیریه ای نیز در این موسسه فعالیت می کند و ۲۱۰ خانواده نیز تحت پوشش آن هستند افزود: انبار خیریه و سایر فعالیت های کانون نیز در همین ساختمان فعلی انجام می شود اما توان تامین و پرداخت اجاره بهای درخواست شده را نداریم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از سازمان اوقاف مطالبه در اختیار گذاشتن یک ملک موقوفی برای کانون شده که هنوز محقق نشده است تصریح کرد: از سازمان هایی مانند شورای شهر و شهرداری که ملک در اختیار دارند و می توانند به ما کمک کنند نیز درخواست مساعدت داشتیم اما هیچ یک تاکنون اقدامی برای ما انجام نداده اند.
,
 
,
محمدی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به کانون کمک مالی می کند اما با توجه به شرایط فعلی و گرانی ها کفاف هزینه ها را نمی دهد ادامه داد: تامین اجاره بهای ۴ میلیون تومانی برای یک مجموعه خیریه که با کمک های مردمی اداره می شود خیلی سخت است و نیازمند کمک سازمان های متولی مانند اوقاف و شهرداری هستیم.
,
 
,
متولی حوزه فرهنگ زیاد است اما کسی مسئولیت کمک و حل مشکلات را قبول نمی کند
, متولی حوزه فرهنگ زیاد است اما کسی مسئولیت کمک و حل مشکلات را قبول نمی کند,
 
,
وی با بیان اینکه متولی حوزه فرهنگ زیاد است اما کسی مسئولیت کمک و حل مشکل ما را قبول نمی کند بیان داشت: سازمان امور مساجد وظایفی دارد اما در جواب درخواست کمک ما می گویند که در شرح وظایف ما نیست و سازمان اوقاف نیز همکاری نمی کند.
,
 
,
این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه از نماینده ولی فقیه در گیلان نیز درخواست کمک و مساعدت شده است گفت: تمامی تماس های دریافتی به نهادهای مختلف در این خصوص در حد وعده پیگیری ماجرا بوده و هنوز اقدام عملی نشده است.
,
 
,
وی با اشاره به تماس مشاور استاندار گیلان با وی در خصوص پیگیری و رفع این مشکل خاطرنشان کرد: باید تا اول تیرماه اجاره بهای جدید یعنی ۴ میلیون تومان را پرداخت می کردیم اما با توجه به قانون جدید که مالک حق بلند کردن مستاجر به دلیل بدهی مالی را ندارد فعلا در ساختمان ساکن هستیم اما باید به زودی این مبلغ را تهیه کنیم.
,
 
,
محمدی افزود: کلاس های ترم تابستان موسسه آغاز شده و روزانه ۱۵۰ نوجوان به مکان موسسه مراجعه می کنند و تغییر مکان دردسرهای زیادی برای ما دارد لذا از سازمان های متولی و مسئولین درخواست داریم برای تمدید استقرار ما در مکان فعلی کمک کنند.
,
 
,
این در حالی است که مجموعه آفتاب نهان در دوران کرونا با حضور فعال جوانان عضو این مجموعه با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، ضدعفونی کوچه ها و محلات، توزیع بسته های معیشتی و سایر فعالیت ها نقش بی بدیلی در مقابله با کرونا ایفا کردند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه