اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد؛

بهای گزاف برای کسب صندلی های مدیریتی/ برای هر صندلی ۷۲ شهید داده ایم

بهای گزاف برای کسب صندلی های مدیریتی/ برای هر صندلی ۷۲ شهید داده ایم
عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، با بیان آماری تقریبی از تعداد صندلی های مدیریتی و آمار شهدا گفت: مدیران و مسئولان ارشد دولتی باید توجه کنند که صندلی هایی که به آن تکیه کرده اند، ۷۲ نفر به ازای آن در راه دفاع از کشور شهید شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، علی اکبر عزیزی در یادواره شهدای اصناف استان یزد، با اشاره به نقش شهدا در زنده نگه داشتن انقلاب، حفظ امنیت کشور و سلامت مردم در عرصه های مختلف، اظهار کرد: واقعه 7 تیر، بسیار تلخ و دردناک بود و یاد و خاطره شهدای این واقعه به خصوص  شهیدان  پاکنژاد همواره در ذهن مردم ایران زنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تاکید بر سخنان  اخیر مقام معظم رهبری در مورد حقوق بشر آمریکایی، عنوان کرد: با توجه به نام گذاری این ایام به عنوان حقوق بشر آمریکایی، رسانه ها نقش موثری در تبیین و روشن سازی این موضوع دارند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان خاطره ای از رزمندگان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: برخی از این افراد با وجود درجات عالی در علوم مختلف و کسب مدال های رنگارنگ در عرصه های گوناگون، چفیه را بزرگترین مدال افتخار خود دانسته و همواره برای دفاع از این مرز و بوم از امکانات پیشرفته در کشورهای دیگر گذشتند و به جبهه های جنگ آمدند.

,

عزیزی بیان کرد: شهدای گرانقدری همچون شهید زارعی و شهید احمد بذر افشان و شهدای دیگر انقلاب اسلامی، درس آزادگی، شجاعت، تقوا، ایمان و از خودگذشتگی را به همه ما آموزش دادند و امید است که ما راه این شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.

,

وی با اشاره به اهمیت نماز در جبهه های مقاومت، اظهار کرد: همواره اقامه اول وقت نماز در جبهه های مقاومت از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و جای تعجب دارد که چرا امروزه به این مهم کمتر توجه می شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: با وجود اینکه عکس شهدا در ادارات و در دفاتر کاری نصب شده است، اما در انجام کار ارباب رجوع در برخی ادارات به شدت کوتاهی می شود و این رفتار دوگانه در شان شهدا نیست، چرا که شهدا همیشه زنده اند و باید در نظر داشت که رفتار و اخلاق این عزیزان با مردم در تناقض نبوده و حرف و عمل آنها همواره یکی بود.

,

عزیزی با تاکید بر اینکه شهدا در زندگی شخصی و اجتماعی خود همواره کمک حال خانواده و مردم بودند، عنوان کرد: باید در همه زمینه ها شهدا را الگو قرار داد و این الگوگیری باید در عمل نشان داده شود و پیروی از شهدا فقط در قالب یک حرف یا یک قاب عکس نصب شده بر دیوار نباشد.

,

وی تصریح کرد: این سوال مطرح می شود که ما برای شهدا چه کرده ایم؟ پست های مسئولیتی، زندگی تجملاتی، اشرافی گری، و درگیر مادیات دنیا شدن فعالیت هایی است که امروزه بسیار به چشم میخورد و آیا اینها  با رفتار و اخلاق شهدا مشابه است؟

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه به ازای هر صندلی مدیریتی ارشد، ۷۲ تن شهید شده اند، گفت: مدیران و مسئولان ارشد دولتی باید توجه کنند که صندلی هایی که به آن تکیه کرده اند، ۷۲ نفر به ازای آن در راه دفاع از کشور شهید شده اند و این مسئولیت بزرگی را بر دوش شما میگذارد و کم ترین کار برای پایمال نکردن خون این عزیزان این است که با خلوص نیت و جان و دل مسئولیت خود را به درستی انجام داده و به مردم خدمت کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه