اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی دنا:

متخلفان بازار سی‌سخت اعمال قانون شدند

متخلفان بازار سی‌سخت اعمال قانون شدند
رئیس جهاد کشاورزی گفت: با حضور عوامل نظارتی در بازار شهر سی‌سخت متخلفان بازار این شهر جریمه و اعمال قانون شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یکی از موضوعاتی که می تواند مانع از تخلفات بازار و همچنین سوء استفاده‌های احتمالی شود، نظارت بر بازار است، در همین رابطه تعدادی از شهوندان شهر سی سخت در گفت‌وگو با صبح زاگرس عنوان کردند: برخی تخلفات در شهر یاسوج مشاهده می شود و در این شرایط مسئولان و متولیان بازار باید بر بازار نظارت مستمر داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این شهروندان در ادامه اذعان داشتند: شهر سی‌سخت یک شهر گردگشری است و نظارت ها برای جلوگیری از هرگونه تخلفات باید در بازار صورت گیرد و دائمی باشد.

,

در همین راستا رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دنا در گفتو گو با صبح زاگرس گفت: گشت های مشترک بازار با حضور جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، بهداشت دنا به صورت روزانه در حال نظارت بر بازار شهر سی سخت جهت جلوگیری از تخلفات هستند.

,

آراسته با بیان اینکه بیش از هزار بازدید از شهر سی سخت صور گرفته است، گفت: تخلفات مختلف بازار مورد رصد قرار می گیرد و این نظارت ها در شهر سی سخت و بخش پاتاوه وجود دارد.

,

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دنا افزود: در بحث توزیع آرد شرکت تعاونی روستایی حضور دارد اما نظارت بر چرخه توزیع و همچنین مقابله با تخلفات احتمالی را در برنامه داریم.

,

این مسئول افزود: در موضوع تنظیم بازار شهر سی سخت تا امروز مشکلی وجود نداشته است و نظارت ها برای تنظیم بازار ادامه پیدا می کند.

,

آراسته گفت: در ادامه طرح تشدید نظارت بر بازار در تابستان 4 واحد نانوایی و 2 واحد میوه فروشی متخلف به دلیل تخلفات مشمول جریمه و اعمال قانون شدند.

,
وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت عذایی وتنظیم بازار از زمانی که به وزارت جهاد کشاورزی مُحول گردید ،به تبع تصمیم مقامات ومدیران ارشد در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دنا بیش از پنجاه بازدید ونظارت میدان در کل سطح شهرستان دنا داشته ایم، گفت: در بحث صنف خبازان که مستمر وزن چانه وکیفیت و همچنین تایم کاری نانوایی نظارت می شود و این مُهم باعث بهبود کیفیت نان، وزن استاندارد و البته فعالیت در تایم کاری شده است.
,
 
,
آراسته گفت: در مابقی اصناف در کلیه مناطق شهرستان دنا از کریک گرفته تا میمند بطور مداوم همه اصناف از جمله میوه‌فروشان و خواربار فروشان نظارت شده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه