اخبار داغ

دیدار سرپرست فدراسیون با سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه علمی و کاربردی

ژیمناستیک انتخابی تیم ملی| ژیمناست های منتخب برای بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند

ژیمناستیک انتخابی تیم ملی| ژیمناست های منتخب برای بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند
در پایان رقابتهای ژیمناستیک انتخابی تیم ملی، ژیمناست های منتخب برای بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ مسابقه انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی در سالن آکادمی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مسابقه 5 ژیمناست،  محمدرضا خسرونژاد،  محمدرضا حمیدی،  سیدمحمد شفیعی،  مهدی الفتی و مهدیار سلمانی در 6 وسیله با هم رقابت کردند که در پایان محمدرضا خسرونژاد  و محمدرضا حمیدی با کسب امتیازات بالاتر به عنوان نفرات اصلی برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شدند. ضمن اینکه مهدی احمد کهنی، نایب قهرمان ژیمناستیک آسیا با صلاحدید کادر فنی به عنوان نفر اصلی در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد.

,

بنا بر اعلام کمیته ملی المپیک تیم ملی ژیمناستیک هنری با 3 ورزشکار و تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک هم با 4 ورزشکار در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

,

پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی از 17 تا 27 مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار خواهد شد.

,

 

,

*دیدار سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی

, *دیدار سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی,

حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک به منظور بررسی زمینه ها و بستر همکاریهای مشترک با دانشگاه جامع علمی و کاربردی با ابوالفضل تجلی، سرپرست اداره کل تربیت بدنی این دانشگاه دیدار کرد. احمدی ضمن تشکر از رویکرد علمی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نگاه علمی و تخصصی به توسعه مهارت های ورزشی را از قابلیت های دانشگاه جامع علمی و کاربردی برشمرد. وی ضمن اشاره به امکانات این فدراسیون در مجموعه ورزشی انقلاب و شهید شیرودی و همچنین پیوند نزدیک رشته ژیمناستیک به عنوان رشته مادر با سایر رشته های ورزشی از جمله ایروبیک و آمادگی جسمانی اشاره کرد.

,

احمدی آمادگی همکاری فدراسیون ژیمناستیک با دانشگاه را در زمینه های مختلف اعلام و بر تسریع این فرایند تاکید نمود. تجلی ضمن بازدید از ظرفیت های این فدراسیون در مجموعه ورزشی انقلاب در خصوص محورهای همکاری مشترک با سرپرست، نایب رئیس، دبیر و مدیر روابط عمومی فدراسیون به بحث و تبادل نظر پرداخت.

,

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی ضمن تقدیر از رویکرد مثبت فدراسیون ژیمناستیک در توسعه تعاملات  افزود: ان شاالله در دور جدید مدیریت دانشگاه شاهد تحولات مثبت و سازنده در حوزه علوم و مهارتهای ورزشی خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه