اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

داشتن پیوست عفاف و حجاب در کلیه برنامه های فرهنگی یک ضرورت مهم است

داشتن پیوست عفاف و حجاب در کلیه برنامه های فرهنگی یک ضرورت مهم است
نظری گفت:داشتن پیوست عفاف و حجاب در کلیه برنامه های فرهنگی یک ضرورت مهم است و دانشگاه ها در خصوص تولید محتوای فاخر گام های بلندی بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عصر امروز در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان مرکزی گفت: نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت های اقشار مردم به اقتدار و دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده و امروز دشمنان اسلام و انقلاب از اقتدار و الگو شدن انقلاب اسلامی در هراس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: دشمنان انقلاب در توطئه های ۴۳ ساله علیه مردم و انقلاب با شکست جدی مواجه شدند و امروز دشمنان با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال نا امیدسازی مردم از انقلاب و سیاه نمایی هستند.

,

نظری بیان کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگی دچار عقب ماندگی هایی شده ایمو در ادوار گذشته با برخی از موضوعات فرهنگی به شکل سلیقه ای عمل شده و دولت سیزدهم وارث اقدامات غلط گذشته است.

,

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه مسائل فرهنگی و خصوصا عفاف و حجاب دغدغه دارد و به دنبال حل معضلات است،گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز در دولت الگو بودن دستگاه های اداری برای عموم جامعه است و دستگاه های نظارتی در ادارات باید با جدیت در خصوص مسئله عفاف و حجاب ورود کنند.

,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: متاسفانه امروز دشمنان با تمام توان علیه بنیان خانواده و اعتقادات جوانان به میدان آمده و اقدامات شیطانی در دستور کار گذاشته چراکه با اقدامات امنیتی و تحریم ها به نتیجه ای نرسیده و امروز با اقدامات ضد فرهنگی به دنبال تخریب ارزش های اسلامی هستند که باید در برابر توطئه های آنها هوشیار بود.

,

وی با بیان اینکه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در همه حوزه ها اولویت مهم دولت سیزدهم است و همه توان در این راستا پای کار آمده، گفت: بیانات رهبری در خصوص مسائل فرهنگی بسیار کارآمد و راهگشا و فصل الخطاب کلیه دستگاه ها و مسئولین می باشد.

,

نظری تأکید کرد: دولت سیزدهم عزم راسخ و جدی برای رفع مشکلات آسیب های اجتماعی خصوصا مسئله عفاف و حجاب دارد و همه ارکان دولت باید در این خصوص دغدغه داشته باشند.

,

وی ادامه داد: فعال بودن کلیه کارگروه های تخصصی عفاف و حجاب یک ضرورت مهم است و کمیته نظارت قرارگاه باید گزارشات خود را استانی تنظیم و تهیه کند.

,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی بنیه مدهبی و فرهنگی بسیار قوی دارد،گفت: الگوها و مشاهیر زیادی از استان مرکزی در کشور و حتی بین النلل منشا خدمات فراوانی برای مردم شدند و امروز این الگوهای جامع برای نسل جوان باید به خوبی معرفی شود.

,

وی خاطر نشان کرد: داشتن پیوست عفاف و حجاب در کلیه برنامه های فرهنگی یک ضرورت مهم است و دانشگاه ها در خصوص تولید محتوای فاخر گام های بلندی بردارند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه