اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

پیگیر وضعیت تراکتور هستم/ فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم متوقف نشده

پیگیر وضعیت تراکتور هستم/ فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم متوقف نشده
ستوه‌نژاد گفت: نسبت به وضعیت نگران‌کننده تیم تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص شرایط نگران‌کننده تراکتور در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل فوتبال کشور اظهار داشت: پیگیر وضعیت باشگاه تراکتور از طریق آقای سهرابی هستم و تا جایی که خبر دارم با بازیکنان خوبی در حال مذاکره هستند. تیم مدیریتی باشگاه تراکتور اکنون در تهران مستقر بوده و اقدامات مربوط به نقل‌وانتقال بازیکنان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در واکنش به مصاحبه امروز «علی خطیر» مسئول نقل‌وانتقالات تراکتور که از توقف فعالیت‌های این تیم در بازار نقل‌وانتقالات به دلیل قیمت کاذب بازیکنان خبر داده است، گفت: آقای زنوزی قول بستن تیم قدرتمند را داده‌اند و طی صحبتی که امروز با مسئولان باشگاه داشتم فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی تیم متوقف نشده و خارج از هیاهو و جنجال در جریان است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی همچنین از قول مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد: قرار است با نظر کادرفنی تیم تراکتور ۴ بازیکن خارجی باکیفیت جذب شود و با ۵، ۶ بازیکن داخلی هم مذاکرات موثری صورت گرفته که ظرف روزهای آینده وضعیت نهائی مذاکرات و جذب این بازیکنان مشخص خواهد شد.

,

ستوده‌نژاد در خاتمه خطاب به هواداران تراکتور تأکید کرد: از پرشورها می‌خواهم که نگران نباشند. همانطور که گفتم به موازات اقدامات‌مان برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز، پیگیر وضعیت این تیم هستم. امیدوارم که تراکتور برای فصل آینده در شأن هواداران پرشورش بسته شود و بتواند به جایگاه اصلی خود که همواره یک مدعی قهرمانی بوده است، برگردد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه