اخبار داغ

مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان؛

لنج صیادی در بندرگاه سیریک دچار طعمه حریق شد/ مهار آتش‌سوزی بدون تلفات جانی

لنج صیادی در بندرگاه سیریک دچار طعمه حریق شد/ مهار آتش‌سوزی بدون تلفات جانی
محمدحسینی با تایید خبر آتش سوزی یک فروند لنج صیادی در بندرگاه چند منظوره سیریک گفت: این آتش سوزی هیچ خسارت جانی به دنبال نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات آتش سوزی یک فروند لنچ صیادی در بندرگاه سیریک اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر دیروز سه شنبه هفتم تیر، گزارش مبنی بر آتش سوزی در یک فروند لنج صیادی از نوع فایبرگلاس واصل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه در زمان حریق جز نگهبان هیچ خدمه ای درون شناور نبوده است، افزود: نگهبان نیز به محض رویت آتش بلافاصله شناور را ترک کرده است.

,

مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان ادامه داد: منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها با همکاری تعاونی صیادی و تعاونیهای سنتی وتجاری و با استفاده از یک فروند یک کش، لنج مذکور به بیرون از حوضچه بندرگاه سیریک و محل امن منتقل شد.

,

محمدحسینی با بیان اینکه وزش باد در منطقه عملیات اطفای حریق را مشکل نموده وتلاش ها برای اطفا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تیم بررسی سوانح دریایی به منطقه اعزام و علت این آتش سوزی در حال بررسی است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه