اخبار داغ

سفیر پیشین ایران در مکزیک:

دولت آمریکا تجربه اقدامات ضدانسانی در بسیاری از نقاط جهان را در کارنامه خود دارد

دولت آمریکا تجربه اقدامات ضدانسانی در بسیاری از نقاط جهان را در کارنامه خود دارد
قدیری‌ابیانه گفت: دولت ایالات متحده در بسیاری از نقاط جهان از جمله در آمریکای لاتین، آفریقا و و آسیا دست به جنایت‌های متعدد زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدحسن قدیری‌ابیانه سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: نگاهی به تاریخ آمریکا و عملکرد دولت این کشور به وضوح نشان می‌دهد که تلاش آن‌ها همواره این بوده است که با تجاوز، جنگ و کشتار وسیع علیه ملت‌ها و تضعیف دیگران، زمینه را برای سلطه جهانی خود فراهم کنند و البته در این مسیر از هیچ جنایتی هم دریغ نکرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: دولت ایالات متحده در بسیاری از نقاط جهان از جمله در آمریکای لاتین، آفریقا و و آسیا دست به جنایت‌های متعدد زده است و به ویژه در غرب آسیا و کشورهای اسلامی، آمریکایی‌ها دارای سابقه‌ی کودتا، تجاوز، کشتار و غارت اموال مردم هستند.

,

تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: شکل‌گیری و حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و جنایات بی‌شمار علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن، حمایت از عربستان در تجاوز به یمن، حمایت از صدام علیه ایران، حمایت از گروه‌های مختلف تروریستی مانند منافقین، داعش، تجزیه‌طلبان و امثالهم تنها گوشه‌ای از خباثت‌های ضدانسانی دولت آمریکا است.

,

قدیری‌ابیانه تأکید کرد: خصومت آمریکا نسبت به مردم ایران منحصر در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی نمی‌شود، چرا که قبل از انقلاب هم آمریکایی‌ها علیه کشورمان توطئه‌های زیادی کرده‌اند که کودتای 28 مرداد یکی از آن‌ها است.

,

وی تصریح کرد: دولت آمریکا همواره از حکومت‌های دست‌نشانده و دیکتاتوری حمایت و در قبال حکومت‌های مستقل و مردمی مواضع خصمانه اتخاذ کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه