اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش دما در پایتخت/ صدور هشدار زرد هواشناسی برای تهران

افزایش دما در پایتخت/ صدور هشدار زرد هواشناسی برای تهران
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به افزایش دما و وزش شدید باد در پایتخت هشدار داد و گفت: با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی و افزایش دما در روزهای آینده از شهروندان درخواست دارم مدیریت مصرف بهینه انرژی را در دستور کار قرار دهند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش دما در اکثر نقاط کشور طی روزهای آینده به خصوص در تهران پدیده قالب خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در دو روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق و مرکز وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک و از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه در بخش‌هایی از شرق به‌ویژه زابل طوفان شن و گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

,

همچنین طی سه روز آینده نوار غربی کشور و بخش‌هایی از جنوب به دلیل ورود گردوخاک از کشور عراق، غبارآلود خواهند شد.

,

حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نیز دیروز در جمع خبرنگاران، در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی برای ۲ روز آینده افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

,

وی گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی برای امشب سه شنبه ۷ تیرماه تا پنجشنبه نهم تیرماه مبنی بر کاهش کیفیت هوا و همچنین افزایش دما عدم تردد غیرضروری به ویژه از ظهر تا غروب و استفاده از وسایل ایمنی مناسب مانند کلاه، عینک آفتابی به شهروندان به خصوص بیماران، کودکان، سالمندان، افراد شاغل در فضاهای باز توصیه می‌شود.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان کرد: در خصوص وقوع باد شدید نسبت به شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های سست و خطر سقوط اجسام نیز هشدار صادر شده است و از شهروندان می‌خواهیم برای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی نکات ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

,

وی افزود: با توجه به افزایش دما و بالطبع افزایش مصرف آب و برق، به همه شهروندان عزیز توصیه می‌شود نسبت به مدیریت و مصرف بهینه انرژی دقت و توجه لازم را مبذول نموده تا با قطع آب و برق مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه