اخبار داغ

برای نخستین بار در ورزش صورت گرفت؛

مربیان و مدرسان تحت پوشش «بیمه بیکاری» قرار گرفتند

مربیان و مدرسان تحت پوشش «بیمه بیکاری» قرار گرفتند
دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی با بیان این که بیمه بیکاری برای نخستین بار برای مربیان و مدرسان در نظر گرفته شده، به تشریح این طرح پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، با اتفاقاتی که در دوران کرونا رخ داد و بسیاری از مربیان و مدرسان ورزش همگانی بیکار شدند و لطمات جبران ناپذیری را در زندگی خود تجربه کردند، فدراسیون ورزشهای همگانی تلاش برای بیمه کردن این افراد را در دستور کار قرار داد و در نهایت با یک شرکت بیمه خصوصی تفاهم نامه همکاری امضا کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا فروحی در تشریح اجرای این طرح گفت: از آنجایی که در دوران کرونا بسیاری از مربیان و مدرسان ما خانه‌نشین شدند و به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها شغل خود را از دست دادند، به این فکر افتادیم که بتوانیم با گرفتن «بیمه بیکاری» برای آنها، حداقل حمایت را از این صنف داشته باشیم. 

,

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: این طرح برای مربیان و مدرسان فدراسیون ورزشهای همگانی اجرا شده اما سایر فدراسیون ها نیز می توانند از خدمات این شرکت برای بیمه کردن مربیان و مدرسان خود استفاده کنند. 

,

وی با تاکید بر این که «بیمه بیکاری» مهمترین و تاثیرگذارترین اتفاقی است که در این تفاهم نامه رخ داده، خاطرنشان کرد: ما با شرکت های مختلفی مذاکره کردیم اما تنها شرکتی که حاضر شد بیمه بیکاری را بپذیرد تا بخش عمده ای از دغدغه های مربیان و مدرسان برطرف شود، بیمه معلم بود که در نهایت تفاهم نامه همکاری به امضا رسید. 

,

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی در این مورد ادامه داد: این شرکت خدمات بهتری نسبت به سایرین به مربیان و مدرسان ارائه می کند و رقم حق بیمه ماهانه نیز از سایرین کمتر است. به همین خاطر به توافق رسیدیم تا بتوانیم از خدمات آن استفاده کنیم. 

,

فروحی در پاسخ به این پرسش که چرا با بیمه تامین اجتماعی به توافق نرسید، خاطرنشان کرد: از آنجایی که مربیگری شغل محسوب نمی‌شود و نتوانستیم با بیمه تامین اجتماعی به توافق برسیم، سراغ بیمه های خصوصی رفتیم.

,

وی در مورد شرایط استفاده مربیان و مدرسان از این خدمات گفت: مربیان و مدرسانی که از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی به این شرکت معرفی شوند، می توانند از خدمات آن به تخفیف بهتری استفاده کنند. این برای اولین بار است که بیمه بیکاری به مربیان و مدرسان تعلق می گیرد و در کنار آن از بیمه عمر، بیمه مسئولیت، ازکارافتادگی و خیلی مزایای دیگر هم استفاده خواهند کرد.

,

محمدرضا فروحی در پاسخ به این پرسش که مبلغ ماهیانه برای بیمه شدگان چقدر است، گفت: این خدمات برای مربیان و مدرسان است و ورزشکاران را شامل نمی شود. برای مربیان ورزش روزانه ماهانه مبلغ ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود و برای مربیان دیگر که از فدراسیون ورزشهای همگانی معرفی نامه داشته باشند مبلغ ۴۳۳ هزار تومان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه