اخبار داغ

هوشمندسازی یارانه نان به کاشمر رسید؛

آغاز نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های کاشمر

آغاز نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های کاشمر
در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نخستین دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های کاشمر نصب شد تا این شهرستان با نصب کارتخوان‌ها خود را برای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان آماده ‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به کاشمر رسید؛ در قالب این طرح قرار است تمامی نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارت‌خوان مخصوص مجهز شوند. به این شکل که مردم بعد از خرید نان کارت می‌کشند و پول نان یارانه‌ای را پرداخت می‌کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

طرح هوشمندسازی یارانه نان سنتی، طرحی که دولت به نانوایی‌ها آرد را به قیمت آزاد می‌دهد اما در ازای فروشِ نان به نانوایی‌ها یارانه می‌دهد در این طرح قیمت نان برای مردم تغییر نمی‌کند و محدودیتی در تعداد خرید نان وجود ندارد.

, .,

به گفته مسئولان این طرح به زودی کلید خواهد خورد و از مزایای این طرح جلوگیری از قاچاق آرد و کم فروشی نان است و در صورت اجرایی شدن این طرح نانوایی‌ها به ترازوی دیجیتال و دستگاه کارت خوان مجهز می‌شوند.

, .,

 

,

نصب نخستین دستگاه کارتخوان هوشمند خرید نان در کاشمر

, نصب نخستین دستگاه کارتخوان هوشمند خرید نان در کاشمر,

محمد شجعی، مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: نخستین دستگاه هوشمند کارتخوان در یکی از نانوایی های شهرستان کاشمر در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و با هدف شفاف سازی خرید نان نصب شد.

, صبح توس,

وی با بیان اینکه ملاک توزیع آرد واحدهای نانوایی، استفاده از دستگاه کارتخوان هوشمند و تراکنش مالی است و با اجرای این طرح، نظارت بر زنجیره تامین و عرضه آرد و نان موثرتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: کوتاه شدن دست سودجویان، جلوگیری از فروش خارج از شبکه، ساماندهی ساعات پخت، رقابت برای کیفیت و در نهایت تنظیم زنجیره تامین و عرضه آرد و نان از جمله مزایای این طرح است.

,

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر با تاکید بر اینکه کارشناسان بانک سپه به صورت مستقیم اجرای این طرح را از نظر فنی پشتیبانی می کنند، تصریح کرد: این کارشناسان در صورت بروز هرگونه اشکال در عملکرد دستگاه های کارتخوان به کمک واحدهای نانوایی در سطح شهرستان خواهند آمد.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه برای افزایش قیمت نان در دستور کار نیست و در این زمینه دولت برنامه هایی برای حمایت از مصرف کنند در چرخه نهایی توزیع نان انجام خواهد داد، اذعان کرد: دولت بعد از آزاد شدن قیمت آرد نانوایی ها، مابه التفاوت قیمت نان را به حسان نانوایان واریز می کند تا مردم کماکان نان را به قیمت قبل خریداری کنند.

,

شجعی با بیان اینکه مردم هیچ گونه نگرانی در زمینه اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان نداشته باشند، عنوان کرد: با اجرای این طرح تمامی تراکنش نانوایی ها با یک شبکه یکپارچه رصد می شود و پس از آن هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می دهد یارانه نان را خواهد گرفت تا از فروش آزاد آرد جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه