اخبار داغ

امام جمعه سرخس:

شهید بهشتی دستگاه قضایی طاغوتی را اسلامی کردند/ حرکت جامعه ما به سمت عدالت است

شهید بهشتی دستگاه قضایی طاغوتی را اسلامی کردند/ حرکت جامعه ما به سمت عدالت است
حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه شهید بهشتی دستگاه قضایی طاغوتی را اسلامی کردند، گفت: حرکت جامعه ما به سمت برقراری عدالت است اما تا قله صددرصدی راه بسیاری داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفت‌وگو با صبح توس، با تبریک هفته قوه قضائیه و با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی، اظهار کرد: به‌خاطر شخصیت بزرگ شهید بهشتی هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ عملی و همچنین ویژگی‌های بزرگی همچون علمیت، فقاهت، تعهد و تزکیه نفس، ایشان توسط امام خمینی(ره) به عنوان عالی‌ترین مقام قضایی کشور منصوب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه سرخس درباره نقش شهید بهشتی در برقراری عدالت پس از حکومت طاغوت عنوان کرد: کار بزرگ و ارزشمندی که شهید بهشتی پس از حکومت طاغوت انجام دادند این بود که دستگاه قضایی را بعد از انقلاب تبدیل به دستگاه اسلامی کردند و با توجه به اینکه قبل از انقلاب مجازات اسلامی در این اوامر دخیل نبود، ایشان شالوده دستگاه قضایی را تبدیل به یک شالوده اسلامی کردند و می‌توان در یک جمله شهید بهشتی را معمار بزرگ دستگاه قضایی نام برد.

,

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب جامعه ما از لحاظ عدالت در چه جایگاهی قرار دارد، گفت: در جامعه ما جهت فلش به سمت عدالت است و دراین راستا حرکت کرده‌ایم، همچنین دستگاه قضایی نیز مقداری از این مسیر را پیموده اما تا قله صددرصدی راه بسیاری داریم.

,

بختیاری افزود: باپای کار آمدن آقای رئیسی، ایشان سند تحول قضایی را تنظیم کردند و به رهبری تحویل دادند و این سند ابلاغ شد و به عنوان دستور کار قوه قضاییه به اجرا درآمد و سرعت برای تحقق عدالت بیشتر شد.

,

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه قوه قضاییه و مردم تا رسیدن به مقصد نهایی باید با مشارکت در برقراری عدالت راه را هموار کنند، تصریح کرد: برخورد قاطع دستگاه قضایی نسبت به عوامل دانه درشت فساد در کشور مردم را امیدوارتر کرده است و چه بسا که در کل جهان به اندازه دستگاه قضایی در ایران عدالتی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه