اخبار داغ

فرمانده سپاه کوهدشت مطرح کرد؛

برگزاری جشنواره «اسوه» در کوهدشت/ جوان‌گرایی، لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است

برگزاری جشنواره «اسوه» در کوهدشت/ جوان‌گرایی، لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است
سرهنگ کونانی با اشاره به برگزاری جشنواره «اسوه» در ۸ نقطه از کوهدشت، گفت: جوان‌گرایی، لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کرم کونانی در گفت‌و‌گو خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بسیج در ایجاد و پیاده‌سازی یک نظام تربیتی، اخلاقی و ولایی در بین نسل جوان همواره نقش‌آفرینی کرده است و پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه‌های سازندگی، علمی، پژوهشی و المپیادها در سطوح مختلف کشور درخشش خوبی داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بسیج امروز در اکثر صحنه‌های خدمت‌رسانی همچون کرونا، سیل، زلزله، اطفاء آتش‌سوزی و… همواره در بین مردم بوده و فعالیت چشمگیری از خود نشان داده است.

,

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به برگزاری جشنواره «اسوه» در بین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج در قالب برپایی نمایشگاهی ذیل جشنواره «اسوه»، اقدام به ارائه دستاوردها، فعالیت‌ها و عملکرد خود در حوزه‌ها و رده های مختلف کرده‌اند.

,

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز «هفتم، هشتم و نهم تیرماه»، در ۸ منطقه از کوهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان در حال برگزاری است و در این راستا تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها منتقل خواهد شد.

,

کونانی گفت: جشنواره اسوه باهدف معرفی پایگاه بسیج نمونه، تبادل ابتکارات و تجربیات موفق، الگوسازی و تعمیم الگو‌ها و ارزش‌های رده‌های بسیج برگزار و اقدامات و فعالیت‌های جهادی پایگاه‌های بسیجی نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

,

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم در نقش‌آفرینی و احیای کارکردهای مساجد، گفت: این مهم با رویکرد جوان‌گرایی محقق می‌شود؛ امیدواریم با ارتقاء و به‌روز نمودن فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و شکوفایی استعدادها، شاهد موفقیت‌های روزافزون بسیجیان و جوانان گرامی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه