اخبار داغ

تاریخ ساز شدیم

شاه محمدی: موفقیت تکواندوی بانوان ایران در مهد تکواندوی دنیا بی نظیر بود/ به درخشش در المپیک پاریس می اندیشیم

شاه محمدی: موفقیت تکواندوی بانوان ایران در مهد تکواندوی دنیا بی نظیر بود/ به درخشش در المپیک پاریس می اندیشیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز خرسندی از موفقیت صد در صدی بانوان تکواندوکار ایران در آسیا گفت: دورنمای تکواندوی ایران درخشش در بازی های المپیک پاریس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عشرت شاه محمدی موفقیت تیم ملی تکواندو بانوان را افتخار قابل توجهی در تاریخ ورزش ایران دانست و اظهار داشت: 6 تکواندوکار بانوی ایرانی درخشش خیره کننده ای داشتند بطوریکه نیمی از آنها به مدال طلا رسیدند و دو مدال نقره و یک مدال برنز، دستاورد ارزشمندی از مسابقات قهرمانی آسیا برای تکواندوی بانوان ایران بود که منجر به تاریخ سازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو اهمیت درخشش تکواندوکاران را مورد توجه قرار داد و گفت: موفقیت تکواندوی بانوان در کشور کره جنوبی مهد تکواندوی دنیا به ارمغان آمد و تکواندوکاران با اندیشه های سرمربی خود خانم مداح و دیگر اعضای کادر فنی توانستند شایستگی های این رشته را به منصه ظهور برسانند.

,

شاه محمدی درخشش تکواندوی بانوان ایران و مقام قهرمانی در آسیا را نوید دهنده روزهای خوب و روشن در آینده دانست و توضیح داد: چشم انداز تکواندوی بانوان ایران کسب سهمیه و درخشش و افتخارآفرینی در بازی های المپیک پاریس است.

,

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، حمایت و توجه وزارت ورزش و جوانان همچنین معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان را مهم برشمرد و تاکید کرد: نقش حمایتی وزارت ورزش و جوانان در کسب این موفقیت قابل توجه است و زمینه ساز افتخاران آینده خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه