اخبار داغ

وقتی صف‌ها برای گرفتن نوبت پزشک طولانی می‌‎شود؛

نارضایتی شهروندان فارسانی از مشکلات سیستم نوبت‌دهی درمانگاه تأمین اجتماعی

نارضایتی شهروندان فارسانی از مشکلات سیستم نوبت‌دهی درمانگاه تأمین اجتماعی
جمعیت قابل‌توجهی از مردم شهرستان فارسان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند اما هنوز بسیاری از افراد از ارائه خدمات این سازمان به‌خصوص در حوزه درمان رضایت کافی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، جمعیت قابل‌توجهی از مردم شهرستان فارسان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند اما هنوز بسیاری از افراد از ارائه خدمات این سازمان به‌خصوص در حوزه درمان رضایت کافی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 
خط های تلفن برای گرفتن نوبت پزشک مدام مشغول است

محمدی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ می‌گوید: ما هفت‌روزه می‌خواهیم نوبت دندان‌پزشکی ساده از تأمین اجتماعی بگیریم اینترنتی که اقدام می‌کنیم از ساعت 16:58 پای سیستم هستیم تا 17 که شروع می‌شود، اما متاسفانه اسم پزشک موردنظر اینترنتی بالا نمیاد که بخواهیم نوبت بگیریم.

او ادامه داد: اگر بخواهیم تلفنی نوبت بگیریم خط تا ساعت 5 و نیم مشغول است و بعد از آزاد شدن خط نوبت ها پر شده است، جای این سوال پیش می آید که چرا اسم‌ پزشک اینترنتی که جستجو میزنیم بالا نمی آید، اما در شهرهای دیگر جستجو میزنیم پزشک ها را نشان می دهد.
 
محمدی تصریح می کند: درمانگاه هم که تماس گرفتیم گفتند همه پل‌های ارتباطی فعلا برای نوبت‌دهی ما هم در مقابل بیمه ای که پرداخت می‌کنیم حق‌داریم از خدمات آن هم استفاده کنیم.

مسئولین فکری به حال نوبت دهی های اینترنتی بکنند
 
 احمدی یکی دیگر از معترضین در گفتگو با خبرنگار ما می گوید:ازمسئول نوبت‌دهی درمانگاه تأمین اجتماعی فارسان بخواهید که چرا نوبت‌دهی اینترنتی شهرستان فارسان رو بسته اند، تلفنی‌ هم که مدام اشغال است.
 
او ادامه می دهد: به این شکل حق مردم رو دارن ضایع می‌کنند در حالی که شهرهای دیگر نوبت‌دهی به صورت اینترنتی می باشد و تمام پزشکان شهرهای دیگر فعال هستند، بنا به گفته خودشان نوبت‌های تامین اجتماعی تقسیم‌شده به تلفنی و اینترنتی و اپلکیشن اما چطور نمی شود تلفنی نوبت بگیریم.
 
مشکلات توسط فرماندار پیگیری و دستور رفع مشکلات اعلام شد
 

جلسه فرماندار شهرستان فارسان با مدیران مرکز تامین اجتماعی و درمانگاه تأمین اجتماعی در خصوص مشکلات سیستم نوبت‌دهی و سایر مطالبات مردمی مرتبط با بیمه تامین اجتماعی در فرمانداری برگزار شد. در این جلسه مشکلات و درخواست‌های مردم برای حاضرین در جلسه تشریح شد.

دکتر رستمی مدیر درمانگاه تأمین اجتماعی فارسان موانع موجود از جمله کمبود پزشک و همچنین افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان، عدم همکاری پزشکان و دندان‌پزشکان با این مرکز علی رغم وجود امکانات دندانپزشکی را یکی از علل تکمیل ظرفیت نوبت‌دهی در دقایق اولیه دانست.
 
 همچنین در خصوص عدم برگزاری کمسیون‌های پزشکی تشکیل پرونده بیمه در شهرستان و عدم وجود یک مرکز تخصصی درمانی تامین اجتماعی در شهرستان فارسان صحبت‌هایی انجام شد که فرماندار دستور پیگیری این موضوع را در جلسه جهت حل مشکل اعلام کرد.
 
همچنین قرار شد که با حضور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل تامین اجتماعی استان و ریاست بیمارستان سیدالشهدا(ع) جلسه‌ای در خصوص تامین پزشک متخصص برای این مرکز درمانی برگزار گردد.
 
در این جلسه رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی از هر گونه همکاری پزشکان، دندان‌پزشکان و متخصصین شهرستان فارسان و استان استقبال کرد.

انتهای پیام/

,
, خط های تلفن برای گرفتن نوبت پزشک مدام مشغول است,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, مسئولین فکری به حال نوبت دهی های اینترنتی بکنند,
,
,
,
,
,
, مشکلات توسط فرماندار پیگیری و دستور رفع مشکلات اعلام شد
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه