اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر شهرکرد:

پیش‌بینی بیش از یک‌هزار میلیارد تومان بودجه برای اتمام پروژه‌ برج‌های دوقلو

پیش‌بینی بیش از یک‌هزار میلیارد تومان بودجه برای اتمام پروژه‌ برج‌های دوقلو
محمدرضا بیاتی سخنگوی شورای شهر شهرکرد گفت: برای اتمام پروژه‌ برج‌های دوقلو اعتباری بیش از یک هزار میلیارد تومان نیاز است که البته کارشناسی دقیق انجام و اعلام شده، فروش برج یا مشارکت در ساخت، دو گزینه یا سناریوی پیشنهاد شده برج‌ها توسط شهرداری شهرکرد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی امروز در نود و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه عزم مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جدی است، گفت: همه وظایف مدیریت شهری با جدیت درحال انجام و پیگیری می‌شود و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، زیباسازی، فضای سبز و سایر پروژه‌ها با سخت‌کوشی کارکنان شهرداری در دست اقدام است ولیکن اقدامات مطالعاتی وعقد قراردادپروژه های بزرگ در حال انجام و قطعاً اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه رسیدگی به پیشنهادات شهرداری برای  برج دوقلو در دستور کار جلسه امشب قرار دارد، افزود: در راستای جلوگیری از معضلات ترافیکی، ناشی از اجرای پروژه بنا به پبشنهاد مشاور، شهرداری می‌بایست نسبت به اصلاح کاربری‌ها و یا کاهش طبقات این برج اقدام کند. 

بیاتی اظهار داشت: برای اتمام پروژه‌ برج‌های دوقلوبیش ازیک هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده  است که فروش برج یا مشارکت در ساخت دوگزینه یا سناریو پیشنهاد شده برج‌ها توسط شهرداری شهرکرد است.

وی افزود: اگر فروش برج‌های دوقلو مدنظر باشد می‌بایست جهت جلوگیری از افت ارزش سرمایه،پروژه‌های سرمایه‌گذاری‌ جدید قبل از فروش برج  توسط شهرداری ارائه و به تصویب شورا برسد.

بیاتی در پایان تاکید کرد: اما اگر نظر اعضای شورای شهر بر مشارکت باشد که باید به گونه‌ای که حداکثر منفعت برای شهرداری لحاظ شود اقدام کنیم.

قابل ذکر است: در نود و هشتمین  جلسه شورای اسلامی شهرکرد مواردی از جمله رسیدگی به ارجاعیات ضروری شورا، حضور تعدادی از شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های انان، رسیدگی به مجوزهای ضروری شهرداری (شرح خدمات مناطق دوگانه، پیمانکار ترمینال و...)، رسیدگی به پیشنهادات شهرداری برای تعیین وضعیت برج دوقلو در دستور جلسه بودند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه