اخبار داغ

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

رونمایی از کتاب جونقان-کردستان یک نفر در جونقان

رونمایی از کتاب جونقان-کردستان یک نفر در جونقان
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: عصر خاطره و رونمایی از کتاب "جونقان-کردستان یک نفر خاطرات" "محمد محمدی ثانی" از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان در جونقان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان قائدی در آیین رونمایی از کتاب"جونقان-کردستان یک نفر خاطرات"  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: عصر خاطره  و رونمایی از کتاب "جونقان-کردستان یک نفر خاطرات" "محمد محمدی ثانی" از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان در جونقان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 
وی افزود: ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس به منظور ارائه به نسل جوان یکی از اهداف اصلی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه های حوزه هنری از مرکز استان به شهرستان های مختلف سوق داده شده و به همین منظور رونمایی و عصر خاطره دفاع مقدس با محوریت عملیات مرصاد امروز در شهر جونقان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
 
قائدی اظهار داشت: کتاب "جونقان-کردستان یک نفر" در بردارنده خاطرات  رزمنده جونقانی هشت سال دفاع مقدس "محمد محمدی ثانی" است که از زمان شروع درگیری های داخلی در کردستان و پس از جنگ تحمیلی، همواره حضوری فعال و مستمر در عرصه دفاع از کشور داشته اند.
وی یاد آور شد: کتاب "جونقان-کردستان یک نفر" با زبان ساده روایت گر مستندی از وقایع و رویداد های ارزشمند و چشمگیری از دوران دفاع مقدس، به ویژه نبرد با ضد انقلاب در منطقه کردستان است.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه هنری تا کنون بیش از 10 اثر از خاطرات رزمندگان استان را مکتوب کرده است و تلاش بسیار دارد تا خاطرات گران بهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان که در کنج ذهن و ضمیر رزمندگان عزیز هم استانی را به صورت خاطرات شفاهی به چاپ برساند چرا که خاطرات این عزیزان مملو از نکات بسیار آموزنده برای نسل امروز و آیندگان است.
 
قائدی در این آیین رونمایی افزود: از همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دعوت می شود خاطرات خود از هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جهت چاپ  و ثبت و ضبط در تاریخ این مرز بوم  به حوزه هنری استان ارائه دهند چرا که نسل های آینده ایران اسلامی باید از دلاوری ، ایثار و استقامت این عزیزان  در این برهه تاریخی آشنا شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: این کتاب  به همت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان در یک هزار نسخه  توسط اتشارات سامان دانش به چاپ رسیده است.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه