اخبار داغ

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

حقوق بشر ابزاری برای سرپوش جنایت‌های آمریکا

حقوق بشر ابزاری برای سرپوش جنایت‌های آمریکا
غضنفرآبادی گفت: آمریکا به بهانه حقوق بشر و دفاع از انسان‌ها در بسیاری از کشورها مداخله کرده این در حالی است که جز فقر و فلاکت رهاوردی برای این کشورها نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات آمریکا به صبح زاگرس گفت: آمریکا با استفاده از ابزار حقوق بشر جنایات بسیاری در سطح بین المللی از جمله حمله به عراق، افغانستان، کمک به داعش در سوریه، کمک به عربستان در جنگ یمن، و ... تنها بخشی از جنایات این کشور به اصطلاح حامی حقوق بشر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به اینکه حقوق بشری همواره ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های آمریکا بوده است، افزود: آمریکا به بهانه حقوق بشر و دفاع از انسان ها به بسیاری از کشورهای لشکر کشی و مداخله می کند در حالی که جز فقر و فلاکت رهاوردی برای این کشورها تاکنون نداشته است.

,

وی با اشاره به اینکه سیاستمداران شیطانی غرب با شعار فرینبده حقوق بشر و آزادی بلایی بر سر بشر آورده اند که قابل تصور نیست تصریح کرد: در سطح داخلی این کشور با بررسی ها در خواهیم یافت این کشور جمهوری خشنی مستقر کرده و که در برخوردهای پلیس با شهروندان به صراحت قابل مشاهد است.

,

غضنفرآبادی اسلام هراسی، تبعیض نژادی و برخورد با سیاه پوستان را نقض آزادی و عدم رعایت حقوق شهروندان را را از جمله مسائل داخلی کشور آمریکا برشمرد و ادامه داد: اما همین کشور، ایران را متهم به اجرای احکام اسلامی و رعایت نکردن حقوق بشر می کند در صورتی که خود آمریکا شرایط سخت و دشواری را در این کشور برای مردمش به وجود اورده است.

,

نماینده مردم «بم» در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: تاریخ خود به روشنی گواهی می دهد که هیچ یک از اقدامات آمریکا با حقوق بشر تناسبی ندارد چرا که اگر این کشور حامی حقوق بشر بوده چرا ۴۰ مرتبه در مقابل قطعنامه های رسیدگی به وضعیت فلسطین و خون عای ریخته شده مردم بی‌گناه به دست رژیم غاضب صهیونیستی از حق وتو استفاده کرده است؟

,

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله، بلوکه کردن پول های کشور، حمله به هواپیمای مسافربری و تحریم های ظالمانه تنها گوشه ای از اقدامات ضدبشری علیه مردم ایران است، ابراز کرد: ایران اسلامی بیش از ۴دهه در مقابل تمام توطئه های دشمنان و آمریکا ایستادگی کرده و نباید اجازه داد این تحریم ها، مقاومت ملت ایران را بشکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه