اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

برکت الهی در تفکر بسیجی به دلیل اخلاص است/ نهادینه شدن گفتمان بسیجی در بهزیستی با خدمت به محرومان

برکت الهی در تفکر بسیجی به دلیل اخلاص است/ نهادینه شدن گفتمان بسیجی در بهزیستی با خدمت به محرومان
فیروزی گفت: ساختار بسیجی پیروزی در دفاع مقدس را خلاف روال تحلیل های نظامی، مدیریتی و بین‌المللی کسب کرد و برکت الهی در تفکر بسیجی به دلیل اخلاص است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی صبح امروز در هفتمین گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج بهزیستی سراسر کشور در محل دانشگاه پیام نور مشهد گفت: دانشمندان برجسته دنیا معتقدند رویداد ها را نباید صرفا بر اساس اتفاق تحلیل کرد بلکه آنها را باید داده کاوی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در یک نبرد هشت ساله بین کشوری که مسئولان جوان آن حتی سابقه مدیریت شهری را نداشتند و بلافاصله پس از انقلاب اسلامی با تمام دشمنی ها و مخالفت ها و آشوب ها با قوای تمام عیار یازده کشور روبرو شدند و گوشه ای از خاک ایران را نتوانستند تصرف کنند قابل اهمیت است.

,

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: فارغ از رویکرد معنوی اندیشمندان جهان این پیروزی در دفاع مقدس را اتفاقی نمی بینند و در حال بررسی هستند که سازمانی با حداقل تجربه و امکانات و همراه با شورش های داخلی چگونه به پیروزی می رسد.

,

وی افزود: قطعا ساختار بسیجی منحصر به فرد است و رویکرد اصلی آن این است که هر بسیجی هر کار می تواند انجام دهد لذا ساختار بسیجی پیروزی در دفاع مقدس را خلاف روال تحلیل های نظامی، مدیریتی و بین‌المللی کسب کرد.

,

فیروزی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در حال آزمایش در سیستم های دفاعی و مدیریتی دنیا است ادامه داد: برکت الهی در تفکر بسیجی به خاطر اخلاص قلوب است.

,

وی افزود: بهزیستی سازمانی است با صدها فعالیت و ده ها مأموریت خطیر که تفکر بسیجی در آن نهادینه شده است.

,

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: شهرستان های خراسان رضوی با جامعه هدف گسترده و فعالیت های متنوع و عمومی روبرو است و کارکنان با تفکر و رویکرد بسیجی در حال فعالیت و خدمت به اقشار محروم و معلولان هستند.

,

وی افزود: امید است در راستای خدمت رسانی بهتر، این تفکر تقویت شود چراکه در این سازمان فقط با این رویکرد می توان عمل کرد و نتیجه گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه