اخبار داغ

رئیس آموزش‌وپرورش کهگیلویه:

قطع تلفن و اینترنت در زمان کنکور اجرای عدالت آموزشی است

قطع تلفن و اینترنت در زمان کنکور اجرای عدالت آموزشی است
فضل‌الله گنجی‌پور قطع تلفن همراه و اینترنت در زمان برگزاری کنکور را در راستای اجرای عدالت آموزشی برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، ۲ تن از پژوهشگران ستادی آموزش و پرورش دهدشت با توجه به درخواست و دغدغه اولیاء مبنی بر تقلب و فروش سوالات کنکور در روزهای برگزاری آزمون کنکور سراسری دست به تحلیل و بررسی مولفه‌های تاثیرگذار بر کاهش تقلب از طریق فضای مجازی زدند و گزارش تحلیلی خود را منتشر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رییس آموزش و پرورش کهگیلویه در خصوص برگزاری کنکور سراسری و مشکلات پیش رو گفت: برگزاری آزمون کنکور سراسری هرساله با چالش ها، معضلات و مشکلاتی از قبیل گرمی هوا، کمبود امکانات سرمایشی، بازار شایعات لو رفتن و فروش سوالات کنکور سراسری پیش از آزمون در سطح کلان، تقلب از طریق وسایل الکترونیکی در کانال های تلگرامی و... همراه است که باید برای این موارد و رفع نگرانی های اولیاء و دانش آموزن تدابیری اندیشیده شود.

,

فضل الله گنجی پور در ادامه افزود:آموزش و پرورش دهدشت در ساله گذشته با رایزنی با فرمانداری، ستاد نماز جمعه شهرستان و دیگر ادارات نواقصات و کمبودهای حوزه های امتحانی را برطرف کرد.

,

وی در خصوص نگرانی اولیاء و دانش آموزان از سلامت برگزاری آزمون کنکور سراسری در روزهای آینده تصریح کرد:مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با توجه به تجربیات برگزاری ازمون های کنکور در سنوات گذشته با دقت و وسواس بیشتری تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امنیت حوزه های امتحانی به کار خواهد گرفت.

,

مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در همین راستا دو نفر از کارشناسان حوزه ستادی فناوری ازطلاعات آقایان محسن باستان و محمد برقک پژوهشی مبتنی بر تاثیر قطع تماس (و به طبع اینترنت) بر روند برگزاری سالم کنکور سراسری انجام داده که با قطع کامل تماس (به طبع اینترنت) همراه شد.

,

گنجی پور از ارسال نامه های جداگانه به اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان گفت و ادامه داد:در جهت برقراری عدالت آموزشی و امتحانی طی نامه های جداگانه مراتب نگرانی و دغدغه اولیاء و دانش آموزان را به مسئولین استانی آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان رسانده و درخواست خود را نسبت به قطع تماس در روزهای برگزاری کنکور سراسری به صورت مکتوب انتقال داده و با پویش نه به تقلب و لو رفتن سوالات کنکور سراسری از استعداد های فرزندان این شهرستان حمایت می کنم.

,

وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولان بالاستی و اجرا کنند آموزن سراسری شد که از تلاش دانش آموزان مستعد و کوشا صیانت شود.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه