اخبار داغ

گزارش/

بلاتکلیفی در فرهنگی‌ترین سازمان شهرداری تبریز

بلاتکلیفی در فرهنگی‌ترین سازمان شهرداری تبریز
اکنون ۱۱۱ روز از کلیدداری یعقوب هوشیار می‌گذرد و وی هنوز نتوانسته تکلیف مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی روشن کند و این سازمان همچنان با سرپرست اداره می‌شود که برنامه‌های فرهنگی شهر را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، با بالا گرفتن اختلاف شورانشینان و شهردار سابق نهایتا پس از استیضاح ۱۹ اسفند سال گذشته اعضای شورا به یعقوب هوشیار رای دادند تا وی بر کرسی شهرداری تبریز نشیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

هوشیار بدو ورود به کارزار انتخاب شهردار تبریز مدعی برنامه‌ها و اهداف بزرگ فرهنگی و هنری خود برای کلانشهر تبریز بود که در زمان ارائه برنامه بیان می‌کرد آبادانی شهر فرهنگ‌پرور و هنرخیز تبریز باید در سطح وسیع صورت گیرد و برخی مسائل دیگر خصوص فرهنگ را اعلام کرده بود.

,

اما اکنون ۱۱۱ روز از کلیدداری یعقوب هوشیار می‌گذرد و وی هنوز نتوانسته تکلیف مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی روشن کند و این سازمان همچنان با سرپرست اداره می‌شود که برنامه‌های فرهنگی شهر را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.

,

در این میان گزارش های رسیده به تحریریه آناج نشان می‌دهد سرپرست فعلی و شهردار هم تعاملی با مجموعه‌هایی که کار فرهنگی انجام می‌دهند؛ مانند هیئات و مساجد ندارند و با توجه به اینکه این سازمان با سرپرست اداره می‌شود تمامی نامه‌ها و درخواست‌ها به این سازمان بین کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز و شهردار پاسکاری شده و در آخر دست رد بر سینه ارباب رجوع می‌زنند. موضوعی که به نظر می‌رسد شهردار تبریز باید تاملی در آن داشته باشد و به فکر حل آن باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه