اخبار داغ

در لیگ ملت‌ها فقط به تجربه برزیل باختیم؛

داورزنی: برایم باخت مهم نیست و از تیم والیبال جوانان دختر نتیجه نمی‌خواهیم/ باید خودمان را به سطح بالای آسیا برسانیم

داورزنی: برایم باخت مهم نیست و از تیم والیبال جوانان دختر نتیجه نمی‌خواهیم/ باید خودمان را به سطح بالای آسیا برسانیم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: هدف فدراسیون والیبال این است که تیم‌های پایه دختران ایران به مسابقات جهانی راه پیدا کنند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه آخرین تمرین تیم والیبال جوانان بانوان اظهار داشت: مهم این است که خودتان را باور داشته باشید که می‌توانید؛ حریفان‌تان معجزه نمی‌کنند و فوق‌العاده نیستند، شما می‌توانید بر هر حریفی پیروز شوید. در لیگ ملت‌ها تیم ما خواست، به پیروزی رسید و فقط به تجربه برزیل باختیم. تیمی که در لهستان حضور دارد تیم ۶۰ درصدی است و در قهرمانی جهان می‌تواند به صددرصد برسد.

,

وی در ادامه بیان داشت: بازیکنان ما تجربه اول‌شان بود اما آن‌ها خودشان را باور داشتند که می‌توانند و آن را نشان دادند. بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ به پیروزی رسیدند. شما هم اصلاً کار نمایشی نکنید و برای تیم بازی کنید. هنر این است که از ذهن و هوش‌تان استفاده کنید، چرا که اکثر تیم‌ها از هوش‌شان استفاده می‌کنند.

,

داورزنی پیرامون انتظار فدراسیون از این تیم عنوان داشت: برای من باخت مهم نیست و از تیم نتیجه نمی‌خواهیم. قرار است مقابل تیم‌هایی که باتجربه هستند و از لحاظ جسمانی هم شرایط بهتری دارند، بازی کنید. اگر بخواهید مزد زحمات‌تان را بگیرید باید یک تیم باشید، منسجم بازی کنید و از بازی لذت ببرید. از بازی کردن‌تان لذت ببرید و شاد بازی کنید. تا امتیاز آخر بجنگید مهم نیست چه نتیجه‌ای می‌گیرید فقط تا امتیاز آخر بجنگید.

,

او درباره سیاست کلی فدراسیون تصریح داشت: تیم‌های باتجربه حتی در صورت از دست دادن امتیاز، روحیه جنگندگی خود را حفظ کرده و بازی می‌کنند. سیاست کلی فدراسیون این است که مسیر رشد شما را فراهم کند، برای ما مهم تلاش و جنگندگی شماست. آنچه مردم از شما انتظار دارند این است که عملکرد خوبی داشته باشید، مفت نبازید و از حریف نترسید. اگر بخواهید پیروز میدان باشید باید با روحیه جنگندگی حتی مقابل حریفان قدرتمندتان بازی کنید، اما قابلیت‌های شما بالاست و اطمینان دارم اگر بخواهید می‌توانید نتیجه خوبی کسب کنید.

,

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: تیم نوجوانان را برای بازی تدارکاتی به ایتالیا فرستادیم و امیدواریم با توجه به آینده‌ای که برای والیبال بانوان در نظر داریم، مسیر نوجوانان و جوانان ریل‌گذاری شده و تعداد بیشتری از این بازیکنان را در تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم. هدف فدراسیون والیبال این است که تیم‌های پایه دختران ایران به مسابقات جهانی راه پیدا کنند. برای ما مهم است که خودمان را به سطح بالای آسیا برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه