اخبار داغ

از ابتدای امسال؛

بازگشت ۵ واحد صنعتی راکد و غیر فعال گیلان به چرخه تولید

بازگشت ۵ واحد صنعتی راکد و غیر فعال گیلان به چرخه تولید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۵ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی انزلی، ماسال و سفیدرود رشت به چرخه تولید بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، مهدی محبوبی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۵ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی انزلی، ماسال و سفیدرود رشت به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برطرف شدن واحد‌های تولید و صنعتی راکد و غیرفعال در گیلان، افزود: این واحد‌های تولیدی احیا شده، در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و کانی غیرفلزی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ارتقاء فناوری، جذب سرمایه گذار، ارائه تسهیلات بانکی، توسعه محصول و بازار فروش از اقدامات انجام شده برای احیای این واحد‌های تولیدی در گیلان است.

مهدی محبوبی با قدردانی از تلاش‌های مدیران، کارآفرینان و صنعتگران، ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که برای حمایت از واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شود شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در گیلان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه