اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

مصادیق ضد حقوق بشرانه آمریکا برای نسل جوان بازگو شود/ مهمترین تکلیف در جهاد تبیین؛ نمایش چهره واقعی استکبار

مصادیق ضد حقوق بشرانه آمریکا برای نسل جوان بازگو شود/ مهمترین تکلیف در جهاد تبیین؛ نمایش چهره واقعی استکبار
طیبه امیری گفت: یکی از مهمترین تکالیف همه اقشار جامعه در جهاد تبیین، نمایش چهره واقعی استکبار است و باید امت جهان را با ظلم ها، ستمگری ها و جنایت های آن آشنا سازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیبه امیری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" به چرایی لزوم افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: امروز باید مصادیق ضد حقوق بشرانه استکبار افشا شود تا باور اشتباه از آمریکا در ذهن جوانان اصلاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی، توهمی پوچ و باوری غلط است که در میان مردم رایج شده و در چنین شرایطی وظیفه ما آگاهی بخشی و افشای این مصادیق ضد حقوق بشرانه استکبار است.
,
 
,
امیری افزود: در نبرد اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی با آمریکای خبیث هستیم و یادآوری جنایت های استکبار فرصت مغتنمی برای پرده برداری از حقیقت این کشور و به ویژه برای نسل جوان و ملت های آزادی خواه است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: اقدامات ضد حقوق بشرانه استکبار محدود به این هفته نیست و از پیش از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تاکنون ادامه داشته است.
,
 
,
وی گفت: تحریم های ظالمانه اقتصادی استکبار با هدف به زانو در آوردن کشور اعمال شد اما با تدبیر رهبری و مقاومت ملت شجاع ایران به شکست انجامید.
,
 
,
امیری با بیان اینکه حقوق بشر در سایه بیداری اسلامی رقم می خورد، افزود: اسلام هر حاکمیت ظالمانه ای را نفی می کند اما استکبار در ادوار تاریخ، جنایت های بی شماری را به مردم سراسر دنیا وارد کرده و هژمونی آن در حال فرو ریختن است.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: امروز موضوع افول آمریکا جزو مهمترین بحث های کارشناسان دنیاست، زیرا ملت ها هم به اقدامات جنایتکاران آمریکا و قدرت نمایی های بدون اخلاق آن پی برده اند و از این کشور نفرت پیدا کرده اند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین تکالیف همه اقشار جامعه در جهاد تبیین، نمایش چهره واقعی استکبار است و باید امت های جهان را با ظلم ها، ستمگری ها و جنایت های آن آشنا سازیم.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه