اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

آمریکایی‌ها شعار حقوق بشر می‌دهند اما در عمل از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند

آمریکایی‌ها شعار حقوق بشر می‌دهند اما در عمل از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند
صدرالحسینی گفت: آمریکایی‌ها شعار حقوق بشر می‌دهند اما در عمل بیشترین حمایت‌ها را از گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: باید بگوییم امروز واژه حقوق بشر از مظلوم‌ترین واژه‌هایی است که در ادبیات و محاوره سیاسیون جهان و جنایتکاران آمریکایی به کار برده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: امروز حقوق بشر بازیچه مطامع جنایتکارانی است که در کشور خودشان یعنی امریکا در طول سال بیش از ۵۰ هزار نفر توسط اسلحه کشته می‌شوند.

,

تحلیلگر مسائل بین‌الملل اضافه کرد: این در حالی است که جنایات دولت آمریکا در کشورهای مختلف زبانزد است به‌طوری‌که اگر دولت ایالات متحده فقط فهرستی از جنایات خود را در قالب جغرافیای محدود غرب آسیا سیاهه کند مشخص خواهد شد که این کشور چه جنایات فراوانی را علیه مردم مظلوم این منطقه انجام داده است.

,

صدرالحسینی تأکید کرد: آمریکایی‌ها شعار حقوق بشر می‌دهند اما در عمل بیشترین حمایت‌ها را از گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: به عنوان مثال جریان تروریسمی که قریب به ۱۷ هزار نفر از مردم ایران در سال‌های ابتدایی انقلاب به شهادت رساند، هم آن زمان و هم امروز در حمایت تمام عیار دولت آمریکا قرار دارند.

,

صدرالحسینی بیان کرد: گروه تروریستی داعش را بنا بر اذعان صریح کلینتون، آمریکایی‌ها در منطقه ایجاد کردند و به واسطه این گروه هر جنایتی که ممکن بود را در کشورهای سوریه و عراق مرتکب شدند.

,

وی با اشاره به جنایت آمریکا در افغانستان عنوان کرد: دولت آمریکا 20 سال کشور افغانستان را تحت اشغال خود در آورد، اما با وضعیتی فجیع این کشور را تحویل طالبان دارد و رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه