اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران:

سردار آجورلو تیم قدرتمندی برای فصل آینده می‌بندد

سردار آجورلو تیم قدرتمندی برای فصل آینده می‌بندد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نگرانی هواداران استقلال انفعال مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: سردار آجورلو تیم قدرتمندی برای فصل آینده می‌بندد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به انفعال باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی و عصبانیت هواداران اظهار کرد: استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی دیر به خود آمد و با گزینه‌های متعددی برای سرمربیگری مذاکره کرد تا بالاخره به ساپینتوی پرتغالی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: استقلال با جدایی محمد دانشگر و احتمال جدایی سایر بازیکنان کار دشواری در فصل آینده دارد، در حالی که تیم رقیب با جذب ستاره‌های اسم و رسم‌دار خود را در قامت مدعی نشان داده، اما استقلال هنوز اقدام خاصی نشان نداده است.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: البته به تیم پرستاره جام نمی‌دهند و چه بسا تیم‌هایی بوده‌اند که با جذب ستاره مدعی نخست به شمار می‌رفتند، اما در پایان فصل در رتبه‌های پایین قرار گرفته‌اند.
,
 
,
اکبرپور با تأکید بر اینکه سردار آجورلو باید تیم فعلی استقلال را حفظ کند، تصریح کرد: حفظ شاکله تیم از همه‌چیز مهم‌تر بوده و در کنار آن جذب بازیکن با نظر سرمربی است، البته اقدام استقلال در یارگیری براساس نظر سرمربی حرفه‌ای بود.
,
 
,
وی درباره اینکه هواداران استقلال نگران وضعیت تیمشان هستند، یادآور شد: این نگرانی هواداران قابل درک است، اما مجیدی بدموقع استقلال را ترک کرد و مدیران را به دردسر انداخت، جذب بازیکن باید با نظر سرمربی باشد، درغیراینصورت ممکن است سرمربی نتایج را گردن نگیرد و عنوان کند تیم را من نبسته بودم، البته سردار آجورلو برای فصل آینده تیم قدرتمندی خواهد بست.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در بخش دیگری از گفت‌وگو با «تهران‌نیوز» درباره ناکامی تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا تشریح کرد: مهدوی‌کیا از ابتدا اشتباه کرد هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفت و با این ناکامی کاسه کوزه‌ها سر مهدوی‌کیا شکست.
,
 
,
اکبرپور بیش از ۴۰ سال است مردم در آرزوی رسیدن تیم ملی امید به المپیک هستند و باید یک مربی خوب خارجی با دستیار ایران کنار تیم امید باشد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه