اخبار داغ

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

وجود ۴۰ برند محرز قاچاق در دخانیات کشور/ لوازم آرایشی تقلبی و قاچاق دست مردم می‌رسد

وجود ۴۰ برند محرز قاچاق در دخانیات کشور/ لوازم آرایشی تقلبی و قاچاق دست مردم می‌رسد
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ۴۰ برند محرز قاچاق در دخانیات داریم و برای مردم ما باید مشخص شود که این ۴۰ برند به صورت قانونی وارد کشور نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ عبدالله هندیانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیتی زیادی دارد و می‌توانیم بسترساز آن باشیم که از این ظرفیت بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: در حوزه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رویکرد پیشگیرانه در پیش داریم، همیشه پیشگیری از درمان هزینه کمتری دارد و اگر بتوانیم زیرساخت‌های خود را در کشور ارتقاء ببخشیم می‌توانیم کار شایسته‌ای را انجام دهیم.
هندیانی بیان کرد: سامانه جامع تجارت براساس مصوبه مجلس در دستور کار قرار دارد و مقام معظم رهبری نیز در حوزه قاچاق تأکید فراوانی داشتند، زنجیره‌ای از تجارت تا تولید در حوزه فعالیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مد نظر قرار بگیرد، این سامانه که در حال حاضر در دست‌برداری است باعث کاهش معضلات ما خواهد شد.
وی بیان کرد: بحث لوازم یدکی با جان انسان‌ها بستگی دارد و پیدا کردن حتی یک لنت خودرو استاندارد و با کیفیت برای مصرف‌کننده مشکل است و هیچ یک از ما نمی‌دانیم که آن چیزی که فروشنده به ما می‌گوید واقعی است یا غیرواقعی.
این مقام مسئول افزود: ۴۰ برند محرز قاچاق در دخانیات داریم و برای مردم ما باید مشخص شود که این ۴۰ برند به صورت قانونی وارد کشور نشده است.
هندیانی بیان کرد: در حوزه سوم پوشاک اسم‌ها و برند‌ها مختلفی می‌بینیم که هیچ کدام نشانه اصالت ندارد و این مسأله در دستور کار ما قرار دارد، مردم ما بدانند که هرچیزی در فضای مجازی تبلیغ می‌شود واقعی نیست، هفتیمن کشور مصرف‌کننده لوازم آرایشی هستیم و بسیاری از مشکلات پوستی و ناراحتی‌ها ایجاد می‌شود به واسطه این است که لوازم آرایشی مناسبی تهیه نکردیم یا لوازم آرایشی تقلبی و یا قاچاق به دست مصرف‌کننده رسیده است.

,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه