اخبار داغ

فروش ۲ میلیاردی «هِناس» با طرح بلیت شناور

فروش ۲ میلیاردی «هِناس» با طرح بلیت شناور
فیلم سینمایی «هِناس» با جذب ۲۷ هزار و ۵۱۴ تماشاگر در هفته اخیر و در ادامه طرح شناوری بلیت سینماها، عنوان سومین فیلم پرمخاطب ۷ روز گذشته را به نام خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که از ۱۸ خرداد اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است در هفته سوم اکران و پس از اجرای طرح شناوری بلیت توانست بعد از دو فیلم «انفرادی» و «علف زار» و با جذب ۲۷,۵۱۴ تماشاگر در هفته اخیر، رشد ویژه‌ای در تعداد مخاطبان داشته باشد و عنوان سومین فیلم پرمخاطب هفته را به‌دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«هناس» که با برداشتی آزاد به روایت زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای می‌پردازد با جذب ۷۰ هزار تماشاگر در سینماها و ۸۵۰۰ هزار تماشاگر در اکران‌های سیار، از مرز فروش ۲ میلیارد تومان عبور کرد.

,

طرح شناوری بلیت سینماهای حوزه هنری که حدود ۲ هفته پیش به صورت آزمایشی با فیلم سینمایی «هِناس» آغاز به کار کرد، در مدت کوتاهی موجب رشد ۸۵ درصدی مخاطبان این فیلم شد و در همین راستا فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» هم به این طرح نوین پیوست.

,

در این طرح، قیمت بلیت فیلم‌ها براساس چهار فاکتور هفته و روز نمایش فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و ساعت تماشای فیلم ارزش‌گذاری می‌شوند و مخاطبان می‌توانند با تنوع قیمتی مختلف و ارزان‌تری به سینما بروند.

,

اکران «هناس» با بازی مریلا زارعی در نقش همسر شهید رضایی‌نژاد و بهروز شعیبی در نقش شهید داریوش رضایی‌نژاد هم اکنون در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه