اخبار داغ

بدرقه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان اعزامی به مسابقات آسیایی توسط رئیس فدراسیون

بدرقه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان اعزامی به مسابقات آسیایی توسط رئیس فدراسیون
رئیس فدراسیون کشتی در بدرقه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان اعزامی به مسابقات آسیایی گفت: مهم ترین مدال، مدال المپیک است و فقط باید به آن فکر کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی بامداد فردا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم بحرین می شود.در آستانه اعزام تیم نونهالان به مسابقات قهرمانی آسیا، علیرضا دبیر ظهر امروز در جمع ملی پوشان اعزامی به بحرین حضور پیدا کرد و در یک جمع صمیمی به صحبت برای آنها پرداخت.

در این نشست صمیمی که در محل نمازخانه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد، رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه شما آینده سازان کشتی ایران هستید، اظهار داشت: هدف اصلی‌مان در رده نونهالان، تمرین و یادگیری فنون است و در این رده فشاری روی شما برای مدال آوری و قهرمانی نیست اما وقتی به عنوان ملی پوش پیراهن جمهوری اسلامی ایران را پوشیده‌اید باید روی تشک برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنید.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه همان طور که برزیل در فوتبال جهان، اسم بزرگی است، در کشتی جهان هم ایران نام بزرگی است و بقیه باید از رویارویی با ما ترس و دلهره داشته باشند، گفت: حمید سوریان و حسن رنگرز، امید نوروزی، قاسم رضایی، محمدرضا گرایی و ... کلاس بالایی در کشتی‌شان داشتند، شما هم باید سعی کنید کلاس مبارزه‌تان را بالا ببرید و این کلاس را با باید تمرین و تلاش و یادگیری بالا ببرید.

دبیر با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف‌تان باید طلای المپیک باشد،تاکید کرد: رسیدن به طلای المپیک باید ملکه ذهن تان باشد و همیشه در تمرین و هر رده‌ای که هستید به آن فکر کنید. الان شما در رده‌ای هستید که نقطه شروع مسیرتان برای رسیدن به طلای المپیک است.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه هر کدام از شما با توجه به اینکه لباس مقدس ایران پوشیده اید، هر کدام یک سردار هستید که برای مملکت می جنگید، خاطر نشان کرد: الان که عازم مسابقات هستید، می توانید با 10 طلا برگردید و اصلا به نقره و برنز فکر نکنید، امیدتان به خدا باشد، اگر مدال گرفتید، نگذارید برایتان پرچم در شهرهایتان بزنند، چون هنوز کاری نکرده اید و مهم ترین مدال، طلای المپیک است.

دبیر خطاب به نونهالان گفت: مدال تان در رده نونهالان، سرعت تان را برای رسیدن به طلای المپیک بیشتر می کند، وقتی برگشتید باز هم وارد اردو می شوید و ما با شما تا طلای المپیک کار داریم. اگر خوب تمرین کنید در المپیک 2028 می توانید عضو تیم ملی باشید. الان با سرمایه گذاری روی شما، در حال بذر پاشیدن برای کسب مدال در المپیک 2028 هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: می خواهم بچه مسلمان باشید و با اخلاق بروید و با اخلاق بیایید،استرس نداشته باشید، اگر بیازید هم چیزی از ارزش شما برای من کم نمی شود اما وقتی روی تشک می روید با تمام وجود مبارزه کنید.

در پایان این جلسه صمیمی هم فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از حمایت‌های ویژه فدراسیون از تیم و اعزام به مسابقات آسیایی تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه