اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

راه شهید صدوقی همچنان ادامه دارد اما دشمنان او به زباله‌دان تاریخ رفتند

راه شهید صدوقی همچنان ادامه دارد اما دشمنان او به زباله‌دان تاریخ رفتند
حجت‌الاسلام قوامی گفت: امروز چهل سال از زمان شهادت شهید صدوقی می‌گذرد و در این مدت مسیر آن شهید بزرگوار ادامه پیدا کرده است اما دشمنان او نابود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام سید صمصام‌الدین قوامی استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهداء هفت تیر در مسجد حظیره یزد گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران را شهید کردند اما امروز نه خبری از منافقین است نه صدام و حتی منافقین را از پادگان اشرف عراق هم بیرون کردند و کار به جایی رسیده که حشدالشعبی در همان پادگان سرود سلام فرمانده اجرا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: مسیری را که در سال‌های اخیر داعش می‌رفت، چهار دهه قبل منافقین پیموده و بنیان گذاشته بودند.

,

قوامی اظهار داشت: امروز مردم ایران در صحنه ایستاده‌اند و این ایستادگی و در میدان بودن را به ملت‌های دیگر نیز تزریق کرده‌اند.

,

وی عنوان کرد: شهید صدوقی از چهره‌های برجسته‌ای بود که در روزهای انقلاب خدمات زیادی کرد و امروز نام او در استان‌ها و شهرهای دیگر کشور هم بلند و پرآوازه است.

,

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهید صدوقی از مستمندان دستگیری می‌کرد و آثار برخی از خدمات او هنوز هم وجود دارد.

,

قوامی تأکید کرد: شهید صدوقی به معنای واقعی اقامه نماز کرد و در نهایت هم در محراب نماز به شهادت رسید؛ در واقع شهادت رزقی بود که خداوند به او داد.

,

وی تصریح کرد: هیچ کس نباید ناامید باشد و باید بدانیم که باب شهادت هیچ وقت بسته نیست به‌طوری برخی مواقع در کهن‌سالی شهادت نصیب انسان می‌شود.

,

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: حضرت امام بعد از شهادت شهید صدوقی دو مدال به ایشان داد؛ مدال اول این بود که گفت او یک فقیه است و مدال دوم این بود که امام درباره شهید صدوقی فرمود او یار محرومان و مستمندان بود.

,

قوامی اضافه کرد: امروز چهل سال از زمان شهادت شهید صدوقی می‌گذرد و در این مدت مسیر آن شهید بزرگوار ادامه پیدا کرده است اما دشمنان او نابود شدند.

,

وی تأکید کرد: چهل سال از شهادت شهید صدوقی می‌گذرد و بعد از چهل سال مردم و مسئولان و نخبگان دور هم جمع می‌شوند برای گرامیداشت شهادت این شهید بزرگوار که این نشان می‌دهد که این شهید همچنان زنده است.

,

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز ما در شرایط قرار گرفته‌ایم که ابرقدرت‌های جهان را کنار زده‌ایم و هیمنه آن‌ها را شکسته‌ایم و امروز دیگر آن‌ها ابرقدرت نیستند.

,

قوامی گفت: هم در هوا پهباد آن‌ها را می‌زنیم هم در دریا تفنگداران‌شان را اسیر می‌کنیم و هم اینکه موشک نقطه‌زن به عین‌الاسد می‌زنیم.

,

وی افزود: در این سال‌ها دشمنان ایران ضعیف شده‌اند و کسانی که زمانی قدرتی بودند امروز ذلیل شده‌اند و به زودی اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه