اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان خبر داد؛

تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان‌آزاری در بندرعباس

تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان‌آزاری در بندرعباس
احمدی‌منش از تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا احمدی منش در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اعلام گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره جرم حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، بلافاصله دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن ورود به موضوع، دستور شناسایی و دستگیری فرد خاطی را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات «فتا» با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد متخلف را شناسایی و نسبت به احضار او اقدام نمایند.

,

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم پس از حضور در مقر انتظامی و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و ابراز پشیمانی، هدف خود را کسب شهرت و جذب مخاطبین در فضای مجازی عنوان کرد.

,

احمدی منش خاطر نشان کرد: برای متهم مذکور، علاوه بر صدور قرار تأمین کیفری، پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع در شعبه دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ادامه دارد که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین به مردم اطمینان داد؛ ارتکاب هر نوع حیوان آزاری و انتشار تصاویری از این دست که موجبات جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی را فراهم ساخته و امنیت روانی جامعه را تهدید می نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه