اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند

دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند
آیت الله تلخابی گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند که باید نسبت به این توطیه هوشیار بود و به برکت روحانیت انقلابی، جهادی و پرتلاش در کشور قطعا آرزوی خود را به گور می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله مجید تلخابی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش زکات گفت: نیاز مهم امروز کشور در همه ابعاد توکل بر خدا و اعتماد به نصرت الهی است و همانگونه که ملت ایران با رمز خدامحوری در طول ۴۳ سال گذشته موفقیت های بزرگی به دست آورده امروز باید این مسئله در همه بخش های کشور طنین انداز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
تلخابی اظهار کرد: لازمه ترویج فرهنگ زکات، ایثار و ازخودگذشتگی، خدا باوری و خدا محوری در جامعه است و اگر مردم به نصرت الهی ایمان واقعی داشته باشتد قطعا مشکلات حل خواهد شد.
,
 
,
وی ادامه داد: زیربنای زکات خداباوری است چراکه زکات زیربنای اعتقادی دارد و امروز دشمنان به دنبال زدن اعتقادات و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی هستند که باید نسبت به توطئه های آنها هوشیار بود.
,
 
,
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز دشمنان اسلام یک اتاق فکر سنگین و گسترده برای تخریب روحانیت و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی تشکیل داده اند و اولویت امروز دشمن تخریب روحانیت است.
,
 
,
وی ادامه داد: خالی کردن میدان و بی تفاوتی نسبت به توطئه های دشمنان آفتی بزرگ است و لذا همه باید در سنگر جهاد تبیین حماسه های هویت ساز انقلاب اسلامی را صحیح روایت کنیم و این مطالبه مهم مقام معظم رهبری است.
,
 
,
تلخابی اظهار کرد: دشمن در انقلاب اسلامی نقاط قوت و ضعف کشور را به خوبی شناسایی کرده و می داند که ولایت فقیه و نفوذ کلام و بیان رهبری از نقاط قوت ماست و لذا به دنبال تخریب و شبهه افکنی است که باید در راستای شکست راهبردهای دشمن در جنگ ترکیبی برنامه ریزی کرد.
,
 
,
وی گفت: دشمنان در اتاق فکر خود با برنامه ریزی عملیات های پیچیده به دنبال حمله به روحانیت است در حالی که روحانیت در انقلاب نقش مهم و اساسی دارد و لذا دشمن به دنبال تخریب آن است.
,
 
,
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: روحانیت همانگونه که در طول ۴۳ سال گذشته همراه و یار و یاور مردم بوده و در همه صحنه ها پرچم داری کرده امروز باید بیشتر در کنار مردم باشد و در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین نقش آفرینی کند.
,
 
,
تلخابی گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند که باید نسبت به این توطیه هوشیار بود و به برکت روحانیت انقلابی، جهادی و پرتلاش در کشور قطعا آرزوی خود را به گور می برد.
,
 
,
وی ادامه داد: دولت سیزدهم باید در زمینه امیدآفرینی ، حل مشکلات مردم و حمایت از نیازمندان گام های بلندی بردارد و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کند.
,
 
,
تلخابی اظهار کرد: امروز در برخی از موضوعات شاهد نارضایتی مردمی هستیم و این یک مسئله داخلی است چراکه مردم وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی همواره ثابت کروه اند اما دولت برای رفع نارضایتی ها باید تلاش جدی داشته باشد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: زکات جزء اساسی ترین کارها در نظام اسلامی است و همه باید برای توسعه و ترویج زکات تلاش کنند.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه