اخبار داغ

جمع مدال‌های ایران به عدد ۸ رسید

تکواندو آزاد کره جنوبی| ۳ طلا، نقره و برنز برای تکواندوکاران ایران در روز پایانی

تکواندو آزاد کره جنوبی| ۳ طلا، نقره و برنز برای تکواندوکاران ایران در روز پایانی
با کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز دیگر، پرونده ملی پوشان تکواندو ایران در رقابتهای آزاد چانچئون با ۸ مدال رنگارنگ بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  تورنمنت آزاد تکواندو کره جنوبی که روز گذشته با حضور ۳۹۳ تکواندوکار از ۳۶ کشور در سالن هوبان شهر «چانچئون» آغاز شده بود امروز پنجشنبه نهم تیر ماه در بخش کیورگی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 در روز دوم، مسابقات در اوزان ۶۳-، ۶۸-،۷۴- و ۸۷- کیلوگرم پیگیری شد که سهم 9 نماینده ایران در این رویداد مدال طلای امیرمحمد بخشی در وزن 74- کیلوگرم، یک مدال نقره توسط علی احمدی در وزن 87- کیلوگرم و مدال برنز میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم بود.

,

 

,

در وزن 63- کیلوگرم، متین رضایی در دیدار اول 2 بر یک در راندشماری «ممدجن» از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و در ادامه  2 بر یک در راندشماری (۱۲-۹ راند اول رضایی - ۵ اخطاره شدن رضایی در راند دوم و  ۸-۵) نتیجه را به «یون» از کره جنوبی واگذار کرد. در همین وزن محمدصادق دهقانی کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل «سوروکا» از ژاپن آغاز کرد و در مرحله یک هشتم نهایی 2 بر یک  (۱۲-صفر راند اول دهقانی، ۱۴-۷ راند دوم دهقانی) از سد «المبروک» از کشور عربستان سعودی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. دهقانی دراین مرحله در 2 راند نتیجه را به «چوی» از کره جنوبی واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

,

 

,

در این وزن همچنین؛ فرزان عاشورزاده دیگر نماینده ایران دور نخست 2 بر صفر (۱۰-۵ راند اول عاشورزاده، ۷-۵ راند دوم عاشورزاده)  «لی مین یئونگ» از کره جنوبی را شکست داد. عاشورزاده در مرحله یک چهارم نهایی نماینده تکواندو ایران با واگذاری نتیجه در هر 2 راند برابر «یانگ» از چین از دور رقابت ها کنار رفت.

,

 

,

در وزن ۶۸- کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده داشت. محمدمهدی عمادی در دیدار اول 2 بر یک برابر «هون» از کره جنوبی شکست خورد و از گردونه رقابت ها خارج شد. دانیال بزرگی دیگر نماینده این وزن پس از یک دور استراحت شد، در مرحله یک شانزدهم برابر «شوماخماتوف» از تاجیکستان در 2 راند پیاپی صاحب پیروزی شد و در مرحله یک چهارم نهایی برابر «لی» از کره جنوبی 2 بر یک (۵ اخطاره شدن بزرگی در راند اول، ۱۱-۱ برنده راند دوم بزرگی و بربرتی نماینده کره در راند سوم) باخت و حذف شد.

,

 

,

در وزن ۷۴- کیلوگرم، 2 مدال ارزشمند طلا و برنز توسط امیرمحمد بخشی و میرهاشم حسینی به دست آمد. میرهاشم حسینی در مرحله یک هشتم نهایی 2 بر یک (راند اول برنده ژانگ، ۹-صفر راند دوم برنده حسینی - برنده راند سوم حسینی) از سد «ژانگ» از کره جنوبی گذشت وسپس برابر «بایو» از کشور میزبان با همین نتیجه (۱۱ -۶ راند اول کره،  ۱۱- ۹حسینی - راند سوم برنده حسینی) به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله 2 بر صفر و با نتایج (هر 2 راند 5 اخطاره شدن حسینی) برابر «کیم» دیگر تکواندوکار کره ای باخت و به نشان برنز دست پیدا کرد. 

,

 

,

امیرمحمد بخشی در همین وزن و در مرحله یک هشتم نهایی ۲ بر صفر (۸-۲ راند اول - برنده راند دوم بخشی)  «زنون» از لبنان را شکست داد و در ادامه «کیم» از کره جنوبی را در 2 راند شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله در دو راند متوالی (5بر2 و 11بر3) «سوجین» از چین را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد. بخشی برای کسب مدال طلا یک «کیم» دیگر از کره جنوبی را در ۲ راند شکست داد و به نشان طلا  دست پیدا کرد. 

,

 

,

 

,

در وزن ۸۷- کیلوگرم  علی احمدی نماینده کشورمان در دیدار اول 2 بر صفر کانتوس (۳ بر صفر و ۹ بر یک برنده احمدی) از فیلیپین را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم با همین  نتیجه (راند اول برنده احمدی و  ۱۱-۴ راند دوم احمدی) «مبروک» از عربستان سعودی را از پیش رو برداشت و سپس با پیروزی 2 بر یک مقابل «کیم» از کره جنوبی (7 بر 3 کره جنوبی، 2 بر یک و 10 بر 5 احمدی) راهی فینال شد. احمدی در فینال به مصاف «پارک» دیگر تکواندوکار میزبان رفت و در یک مبارزه نزدیک 2 بر یک در راند شماری (راند اول برنده کره جنوبی - راند دوم برنده احمدی، 10-6 راند سوم برنده کره جنوبی)  دیدار را واگذار کرد و به مدال ارزشمند نقره رسید.

,

 

,

تیم ملی کشورمان در این رقابت ها موفق به کسب یک طلا، 2 نقره و 6 برنز شد. برای تیم ملی ایران امیر محمد بخشی (طلا)، مهدی حاجی موسایی و علی احمدی (نقره)، میرهاشم حسینی، علی نجفی، مهران برخورداری، علی اشکوریان و علیرضا نادعلیان (برنز) در تورنمنت آزاد کره جنوبی به دست آوردند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه