اخبار داغ

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

مارگون و بهمئی پایلوت پیشرفت منطقه ای می شوند/ حمایت ستاد فرمان امام(ره) از واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد

مارگون و بهمئی پایلوت پیشرفت منطقه ای می شوند/ حمایت ستاد فرمان امام(ره) از واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد
شایان نادری گفت: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای کمک و حمایت از محرومین است و خدمات دهی قرارگاه توانمند سازی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به رسالت های ستاد در کشور گفت: توانمند سازی اقتصادی، حوزه سلامت و زیربنایی فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شایان نادری از ایجاد 4848 طرح اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: روال اجرای این طرح ها در روستاها با فراخوان ، هماهنگی با دهیاری ها و تسهیل گیری  سرعت بخشیده می شود.

,

وی اجرای این طرح ها را متناسب با زیست بوم ،ظرفیت و تقویت اشتغال در روستاها عنوان کرد و با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و مجتمع های کارگاهی که نیازمند سرمایه در گردش هستند گفت: ستاد تاکنون از 22 واحد تولیدی، 10 طرح گلخانه ای، 2طرح پرورش ماهی، 1 کارخانه آب معدنی و 1 شرکت دانش بنیان با اشتغال 4848 و اعتبار دویست میلیار تومان حمایت کرده است.

,

نادری از حمایت ستاد فرمان امام از 60 واحد تولیدی  استان در امسال خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام تا کننون در ساخت 272 باب کلاس مشارکت داشته و با همکاری آبفا در قالب 40 پروژه آبرسانی مشکل 172 روستای استان حل شده است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه امسال بساط 36 مدرسه کانکسی بالای 15 دانش آموز در استان برچیده می شود خاطر نشان ساخت: در قالب 15 پروژه با راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش می کنیم خدمتی در رفع مشکل راه  روستایی برداریم.

,

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این گفتگو از خدمات بنیاد احسان زیر نظر این ستاد گفت و در ادامه افزود: بعد از شیوع کرونا در استان این بنیاد 16 رزمایش معیشتی، سلامت، اهداء وسایل سرمایشی و گرمایشی با بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار برگزار کرد.

,

او همچنین گفت: تاکنون 200 سری جهیزیه به عروس و داماد های نیازمند توسط ستاد فرمان امام (ره) در استان اهدا شده است.

,

نادری شهرستان های بهمئی و مارگون را پایلوت های پیشرفت منطقه ای این ستاد در استان معرفی کرد و ابراز داشت: با حضور مردم ، گروه های جهادی در این مناطق خدمات بهداشتی سلامت، آبرسانی، محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی رقم می خورد.

,

وی همچنین از خدمات دهی قرارگاه توانمند سازی این ستاد در 5 منطقه از استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: با کمک دستگاه های اجرایی ، قرار گاه توانمند سازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در شهرک امام حسین (ع)  یاسوج، مادوان سفلی در شهرستان بویراحمد، 2 محله گلزار و لبنان در گچساران و محله گلزار دهدشت خدمات رسانی  در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه