اخبار داغ

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

موفقیت نظام مرهون حضور مردم در تمام عرصه‌هاست

موفقیت نظام مرهون حضور مردم در تمام عرصه‌هاست
سردار سلیمانی گفت: موفقیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم است؛ این کمک‌هایی که مردم می‌کنند، در واقع لطف الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،به نقل از ایلام بیدار مراسم اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان ایلام با حضور سردار "غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حمایت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مشارکت سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ،به نقل از ایلام بیدار , بیدار, مراسم اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان ایلام با حضور سردار "غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حمایت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مشارکت سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد.,

سردار سلیمانی در این مراسم گفت: سجایای ملت ایران بسیار فراوان و گسترده است که یکی از این سجایا که از نرم افزارهای اسلام ناب همین همدلی ها و کمک های مومنانه است .

,

 

,

وی ادامه داد: در حقیقت ما امروز در مقابل چشمان خودمان بخشی از سجایای ملت ایران را متجلی می بینیم.

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:جمع شما جوانان عزیزی که در شروع زندگی خود مشمول مرحمت امام هشتم قرار گرفته اید این فیض بزرگ قابل شکر گزاری است.

,

 

,

سردار سلیمانی افزود:در میان ملتی زندگی کردن مثل ایران شکر بسیار لازم  دارد ما شاکرهستیم که فرزند این ملت هستیم.

,

 

,

وی تصریح کرد:این نمونه کار باید به یک نهضت عمومی تبدیل شود و ما با استفاده ازظرفیتها و فناوری ارتباطات باید تلاش کنیم نهضت عمومی شکل بگیرد که می توان به دوران کرونا اشاره کرد که مردم به میدان آمدند.

,

 

,

رییس سازمان  بسیج مستضعفین  اظهار کرد:موفقیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم است ،این کمک‌هایی که مردم به این کار می کنند در واقع لطف الهی است .

,

 

,

وی در پایان گفت:باید ما مسئولان تلاش کنیم با کمک رسانه ها صدای این تلاشها به افرادی برسد که آماده کمک هستند اما مسیر کمک برای آنها فراهم نشده است.

,

انتهای پیام؛ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه