اخبار داغ

ضرورت مقاوم سازی لرزه ای شریان های حیاتی پایتخت

ضرورت مقاوم سازی لرزه ای شریان های حیاتی پایتخت
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید مقاوم سازی لرزه ای شریان های پایتخت مطابق مصوبه سال ۹۶ هیات وزیران صورت گیرد و در این امر لازم است تا همه دستگاه های متولی به وظایف خود عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران در نخستین جلسه هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در سال ۱۴۰۱ گفت: زمانی که مدیریت جدید در شهرداری  آغاز به کار کرد بسیاری از مسایل تحت الشعاع شیوع ویروس کرونا بود و اگر شهردار تهران به بحث کرونا ورود نمی کرد این بحران مهار نمی شد.

وی در این جلسه که با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران برگزار شد، ادامه داد: البته همچنان نباید دستور العمل های بهداشتی در این زمینه فراموش شود.

صادقی با اشاره به لزوم انطباق برنامه های پیش رو سازمان با برنامه سوم توسعه شهر تهران افزود: لازم است برنامه های پیش رو  سازمان پیشگیری و مدیریت بحران بر مبنای  برنامه سوم توسعه شهر تهران باشد و شهرداری نیز برنامه های خود را با برنامه سوم توسعه شهر تهران انطباق دهد و پیشرفت فعالیت های خود را به شورا گزارش نماید.
 
عضو شورای شهر تهران گفت: اقدامات در حوزه کلان نظیر وضعیت ایمنی بزرگراهی و توسعه شبکه راه های اضطراری اقداماتی است که باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به لزوم مقاوم سازی لرزه ای شریان های پایتخت گفت: ضرورت دارد مقاوم سازی لرزه ای شریان های پایتخت مطابق مصوبه سال ۹۶ هیات وزیران صورت گیرد و در این امر لازم است تا همه دستگاه های متولی مانند آب و فاضلاب به وظایف خود عمل کنند.

صادقی افزود: شهرداری تهران نیز می بایست با سرعت و دقت به تکلیف خود در این موضوع عمل کند. در موضوع ایمنی می بایست از ظرفیت های قانونی و هماهنگی دبیر خانه ستاد بحران شهر تهران به صورت ویژه استفاده شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه