اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر تهران:

حل اصولی مسئله حریم شهر تهران باید در قالب اصلاح قانون صورت بگیرد

حل اصولی مسئله حریم شهر تهران باید در قالب اصلاح قانون صورت بگیرد
نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: برای حل تداخل حریم شهر تهران جلسات بسیاری چه در گذشته و چه در دوره جدید برگزار شده و به نظر ما باید این مسئله از طریق مجلس به صورت جدی پیگیری و انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در خصوص تداخل حریم شهرداری تهران و شهرداری اسلامشهر گفت: مشکل حریم فقط شامل حال شهرداری تهران ازجمله شهرداری منطقه18 تهران با شهرداری اسلامشهر نیست.این مشکل در شهر ری هم وجود دارد.در قانونی که وجود دارد با حریم مشترک مواجه شده ایم و حریم یک شهر وارد حریم شهر دیگر شده است و هر دو شهرداری ها از این موضوع متضرر می شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: تهران بالاخره باید حریمی مشخص داشته باشد و وقتی می خواهیم این حریم را رعایت کنیم خود به خود وارد حریم شهر دیگر مثل شهر اسلامشهر و یا شهر ری می شود و از این نظر یک مشکل اساسی است که ما در تهران با آن روبرو هستیم.

سروری گفت: حل اصولی مسئله حریم باید در قالب اصلاح قانون صورت بگیرد و مشکلاتی در قانون در خصوص حریم وجود دارد که باید اصلاحاتی صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: برای حل تداخل حریم شهر تهران جلسات بسیاری چه در گذشته و چه در دوره جدید برگزار شده و به نظر ما باید این مسئله از طریق مجلس به صورت جدی پیگیری و انجام شود.

 

انتهای پیام؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مصطفی قهرمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه