اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

حماسه رزمندگان باعث شد اقدام علیه ایران به ذهن هیچ دشمنی خطور نکند/ دشمن به دلیل عجز در صحنه رزم به تحریم‌ و جنگ فرهنگی روی آورده است

حماسه رزمندگان باعث شد اقدام علیه ایران به ذهن هیچ دشمنی خطور نکند/ دشمن به دلیل عجز در صحنه رزم به تحریم‌ و جنگ فرهنگی روی آورده است
سردار فدوی گفت: همه قدرت‌ها و استعمارگران دنیا در هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که این انقلاب بزرگتر از حد تصور آنان است و نه تنها قدرت دفاع از خود دارد بلکه شکست را بر دشمنان خود تحمیل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای شهرستان جوین، اظهار داشت: عظمت زنان و مادران شهید و همسران و فرزندان شهدای ما آنقدر بزرگ است که تلاش های مذبوحانه در حوزه فرهنگ و عفاف دشمن را با شکست مواجه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی ادامه داد: دلدادگان انقلاب اسلامی در این صحنه‌های جدیدی که در جنگ، جان خود را برای انقلاب در کف دست گرفتند، امروز و در صحنه‌های جدید با توانمندی‌هایی که در اختیار دارند، دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد.

, .,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴۳ سال است که جبهه حق اسلامی در برابر همه شرارت‌ها، ظلم‌ها و حملاتی که جبهه باطلِ شیطان بزرگ و هم پیمانان ضعیف او ایستادگی کرده و هر روز شکستی جدیدتر را به آن‌ها تحمیل می‌کند، خاطرنشان کرد: سال‌های طولانی است که برکت شهدا و دلدادگی رزمندان اسلامی، اقدام علیه  ایران اسلامی به ذهن هیچ دشمنی خطور نمی‌کند.

, .,

وی با تاکید بر اینکه حماسه بزرگی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آفریدند و شهدای اسلام مهر تثبیت بر این شجاعت ها زدند که هم اکنون بیش از ۳۰ سال می گذرد و حتی یک تیر به سوی انقلاب اسلامی شلیک نشده است، تصریح کرد: همه قدرت‌ها و استعمارگران دنیا در هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که این انقلاب بزرگتر از حد تصور آنان است و نه تنها قدرت دفاع از خود دارد بلکه شکست را بر دشمنان خود تحمیل می‌کند.

, . ,

سردار فدوی با اشاره به اینکه هیچ کشور و توانی جز توان بزرگ انقلاب اسلامی در دنیا نیست که بتواند تمام تصمیمات خود را در برابر ابرقدرت‌های ظاهری دنیا به منصه ظهور برساند، اذعان کرد: قدرت پوشالی دشمنان در دل رزمندگان اسلام و دلدادگان اسلامی هیچ فروغ و تجلی ندارد‌.

, .,

وی با بیان اینکه آنچه در قلب های رزمندگان اسلام تجلی دارد قدرت دلدادگان انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری تصمیم می‌گیرد و آن‌ها با قدرت عمل می‌کنند، عنوان کرد: در عالم به جز حزب خدا و حزب شیطان حزب دیگری وجود ندارد و حزب شیطان همواره شکست خواهد خورد.

, . ,

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با هشدار نسبت به یارگیری دشمن در داخل کشور، تشریح کرد: همه باید مراقب باشند تا فریب شیطان را نخورند.

, .,

وی با اشاره به اعتراف دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی گفت: دشمن به دلیل عجز در صحنه رزم، می‌خواهد با روش‌های مذبوحانه همچون تحریم‌ها و جنگ فرهنگی به اهداف سخیف خود دست یابد.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه